Cellförändringar gravid
Hejsan
Det är så att för ett tag sedan fick jag reda på att jag hade cellförändringar. Det andra cellprovet tog jag i dag. Möttes av en otrevlig gynekolog som skällde ut mig för att jag inte hade kommit tidigare och för att jag oxå hade råkat bli gravid trots att jag visste att jag hade cellförändringar.
Jag har haft det förut och då hade det gått bort av sig själv och intalade mig själv att det skulle bli likadant denna gång.
Men hon tog jättealvarligt på detta och skällde på mig och sa att man inte kan göra alla undersökningar eftersom att det var risk för missfall. Hon berättade även hur farligt det kan vara med cellförändringar.
Trots att jag sa att jag gör naturligtvis vad som krävs när det gäller cellförändringarna.
Hon tog ett cellprov och tittade med microskop och hon tyckte sig se cellförändringar. sedan sa hon att det kan ta mellan2-3 veckor innan man får svar på cellprovet.
Jag är gravid i vecka 5+2 trodde hon så jag är väldigt nygravid. Har någon annan varit gravid med cellförändringar? Vad har ni fått för behandling? Ska man göra abort?
Känner mig otroligt förvirrad och orolig....