Anonym (Jossan) skrev 2010-02-10 14:01:08 följande:
Oh va bra med tips, den ska minsann jag leta fram. Har tyvärr inga egna tips att komma med. Är bara så trött på det som mannen kollar på ibland på en av våra kanaler, går ut på 3 saker: Två tjejer slickar varandra, en kille hårdknullar en tjej i typ 10 minuter, en tjej suger av en kille, urtriiiiisttt!! Jag vet att jag tänder på rätt sorts filmer, och får såna sköna orgasmer med mannen av att vi kollat på en mysig sexig film med mer jämlikhet.
Ja, jag förstår att du och andra tjejer blir less på såna filmer. Tyvärr är det ju i stort sett bara sånt som görs. Det är trevligare med filmer där en sexig spänning byggs upp och att det inte bara är pang på med "tjejen går ner på knä, suger av killen och sedan knullar han henne i 20 minuter och hon stönar lika mycket hela tiden". Det finns nog tyvärr inte så mycket porrig vanlig film, men det borde finnas en och annan.
Älskar att se porrfilm där tjejerna verkligen njuter och får orgasm, det tänder jag på :)
Sliver är ju rätt gammal och den har du väl sett, men efter att jag såg den med min fru hade vi världens härligaste sex :)