• DanielG

Kan ni tjejer tipsa om porrfilm/erotisk film ni gillar?

Jag vet ett många tjejer inte tycker om hårdporr, men det finns säkert mycket film därute som tjejer bli tända av. Vore tacksam om ni tjejer (och även killar) kunde tipsa om erotiska filmer med sex i. Mitt tips är "Killing me softly" med snygga Heather Graham. Det är lite drama/thriller, men det är riktigt skönt och ångande sex i den :)

• Svar på tråden Kan ni tjejer tipsa om porrfilm/erotisk film ni gillar?
  • Anonym (Jossan)

Oh va bra med tips, den ska minsann jag leta fram. Har tyvärr inga egna tips att komma med. Är bara så trött på det som mannen kollar på ibland på en av våra kanaler, går ut på 3 saker: Två tjejer slickar varandra, en kille hårdknullar en tjej i typ 10 minuter, en tjej suger av en kille, urtriiiiisttt!!

Jag vet att jag tänder på rätt sorts filmer, och får såna sköna orgasmer med mannen av att vi kollat på en mysig sexig film {#lang_emotions_tongue_out} med mer jämlikhet.

• DanielG
    Anonym (Jossan) skrev 2010-02-10 14:01:08 följande:
    Oh va bra med tips, den ska minsann jag leta fram. Har tyvärr inga egna tips att komma med. Är bara så trött på det som mannen kollar på ibland på en av våra kanaler, går ut på 3 saker: Två tjejer slickar varandra, en kille hårdknullar en tjej i typ 10 minuter, en tjej suger av en kille, urtriiiiisttt!! Jag vet att jag tänder på rätt sorts filmer, och får såna sköna orgasmer med mannen av att vi kollat på en mysig sexig film  med mer jämlikhet.
    Ja, jag förstår att du och andra tjejer blir less på såna filmer. Tyvärr är det ju i stort sett bara sånt som görs. Det är trevligare med filmer där en sexig spänning byggs upp och att det inte bara är pang på med "tjejen går ner på knä, suger av killen och sedan knullar han henne i 20 minuter och hon stönar lika mycket hela tiden". Det finns nog tyvärr inte så mycket porrig vanlig film, men det borde finnas en och annan.

Älskar att se porrfilm där tjejerna verkligen njuter och får orgasm, det tänder jag på :)
    Sliver är ju rätt gammal och den har du väl sett, men efter att jag såg den med min fru hade vi världens härligaste sex :)
  • Anonym (Tjej)

"Vikingalegenden" är en film jag gillar, skulle kalla den mer erotisk än porr.

• Anonym (hardcore)

Jag förstår inte dethär med att tjejer skulle gilla mjukporr och killar hårdporr. Känns som en grov generalisering. Jag gillar hårtporr, blir vansinnigt uttråkad av mjukporr där de aldrig "kommer till saken". Känns som precis när man ska få se något så klipper de. Menlöst. De tjejer som jag vet (och det är rätt många) gillar inte heller mjukporr och erotiska filmer. Det ska vara hårt, eller inget alls!

• Sissely

Jag tror inte att man kan dela upp filmer i hård-, resp mjukporr längre. Det finns alldeles för många varianter. Om man med mjukporr menar Emanuelle och liknande som fanns på 70-talet så är ju det en mjukare variant av vad alla dokusåpor visar.

Det jag tycker är så tröttande med hårdare porr är alla repliker och ansiktssprut. Då gäspar jag och stänger av.

Svar på tråden Kan ni tjejer tipsa om porrfilm/erotisk film ni gillar?