• ollileah

Vi som tidigare haft Hyperemesis Gravidarum och är gravida igen/elller planerar ny graviditet -forts del 3

Här kan vi som haft HG vid tidigare graviditet och som nu är/vill bli gravida igen följas åt, stöttas och peppa varann.

Här är länk till tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-1-159/m45623466-8.htm...

Här är länk till tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m48605160-24.html

Andra användbara länkar:
    www.helpher.org
    www.hyperemesis.egetforum.se
  • Svar på tråden Vi som tidigare haft Hyperemesis Gravidarum och är gravida igen/elller planerar ny graviditet -forts del 3
  • Flutterby

Hej! Jag blir visst först!
    Mår OK idag, huvudvärken har lättat.  Har kommit på att ananas går bra tt äta för tillfället, hoppas man inte kan överdosera!

• ollileah

Så nu har jag kontaktat nästan alla från förra tråden, kunde inte nå två stycken de då har besöksrestriktioner för kontot. Om det är nån som har kontakt med de kan ni gärna kontakta de, annars får vi hoppas att de hittar hit själva

Har inte kunnat nå:
    amazonas
    AnnLee

Ha en bra dag

• ollileah

Flutterby: Japp, du hann först -men det var på håret
    Skönt att du hittat nåt som funkar!!!

• Flutterby
    ollileah skrev 2010-02-11 10:34:48 följande:
    Flutterby: Japp, du hann först -men det var på håret Skönt att du hittat nåt som funkar!!!
    Ja, får se hur länge det håller i sig. Ett tag åt jag nästan bara jordnötsringar, men nu vänder sig magen vid tanken...
  • tusse74
    Flutterby skrev 2010-02-11 10:30:54 följande:
    Hej! Jag blir visst först! Mår OK idag, huvudvärken har lättat.  Har kommit på att ananas går bra tt äta för tillfället, hoppas man inte kan överdosera!
    Skönt att höra att huvudvärken har lättat för dig. Det gäller verkligen att få i sig det som går bra att äta. Själv så lever jag på iste för tillfället.

Jag har haft några jobbiga dagar med illamående igen. Det känns som om att det inte finns något slut på denna graviditet. Längtar tills på tisdag, då vi får gå på samtal om ev igångsättning.
  • Flutterby
    tusse74 skrev 2010-02-11 10:38:19 följande:
    Skönt att höra att huvudvärken har lättat för dig. Det gäller verkligen att få i sig det som går bra att äta. Själv så lever jag på iste för tillfället.Jag har haft några jobbiga dagar med illamående igen. Det känns som om att det inte finns något slut på denna graviditet. Längtar tills på tisdag, då vi får gå på samtal om ev igångsättning.
    Lycka till! Jag ska till läkaren på måndag, hoppas på sjukskrivning.
  • tusse74
    Flutterby skrev 2010-02-11 10:40:48 följande:
    Lycka till! Jag ska till läkaren på måndag, hoppas på sjukskrivning.
    Håller tummarna för dig!
  • bumbi 84

hittat hit jag med

Tyvärr har illamåendet gått åt fel håll sista tiden

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Bf ♥100716♥
  • Flutterby
    bumbi 84 skrev 2010-02-11 11:38:00 följande:
    hittat hit jag med Tyvärr har illamåendet gått åt fel håll sista tiden
    Trist! Hoppas det vänder igen.
Svar på tråden Vi som tidigare haft Hyperemesis Gravidarum och är gravida igen/elller planerar ny graviditet -forts del 3