-
-
Svar på tråden Vi som tidigare haft Hyperemesis Gravidarum och är gravida igen/elller planerar ny graviditet -forts del 3
-
Hej! Jag blir visst först!
Mår OK idag, huvudvärken har lättat. Har kommit på att ananas går bra tt äta för tillfället, hoppas man inte kan överdosera! -
Så nu har jag kontaktat nästan alla från förra tråden, kunde inte nå två stycken de då har besöksrestriktioner för kontot. Om det är nån som har kontakt med de kan ni gärna kontakta de, annars får vi hoppas att de hittar hit själva
Har inte kunnat nå:
amazonas
AnnLee
Ha en bra dag
-
Flutterby: Japp, du hann först -men det var på håret
Skönt att du hittat nåt som funkar!!! -
Ja, får se hur länge det håller i sig.ollileah skrev 2010-02-11 10:34:48 följande:Flutterby: Japp, du hann först -men det var på håret Skönt att du hittat nåt som funkar!!!
Ett tag åt jag nästan bara jordnötsringar, men nu vänder sig magen vid tanken...
-
Skönt att höra att huvudvärken har lättat för dig. Det gäller verkligen att få i sig det som går bra att äta. Själv så lever jag på iste för tillfället.Flutterby skrev 2010-02-11 10:30:54 följande:Hej! Jag blir visst först! Mår OK idag, huvudvärken har lättat. Har kommit på att ananas går bra tt äta för tillfället, hoppas man inte kan överdosera!
Jag har haft några jobbiga dagar med illamående igen. Det känns som om att det inte finns något slut på denna graviditet. Längtar tills på tisdag, då vi får gå på samtal om ev igångsättning. -
Lycka till! Jag ska till läkaren på måndag, hoppas på sjukskrivning.tusse74 skrev 2010-02-11 10:38:19 följande:Skönt att höra att huvudvärken har lättat för dig. Det gäller verkligen att få i sig det som går bra att äta. Själv så lever jag på iste för tillfället.Jag har haft några jobbiga dagar med illamående igen. Det känns som om att det inte finns något slut på denna graviditet. Längtar tills på tisdag, då vi får gå på samtal om ev igångsättning.
-
Håller tummarna för dig!Flutterby skrev 2010-02-11 10:40:48 följande:Lycka till! Jag ska till läkaren på måndag, hoppas på sjukskrivning.
-
Tack!tusse74 skrev 2010-02-11 10:50:56 följande:Håller tummarna för dig!
-
hittat hit jag med
Tyvärr har illamåendet gått åt fel håll sista tiden
-
Trist!bumbi 84 skrev 2010-02-11 11:38:00 följande:hittat hit jag med Tyvärr har illamåendet gått åt fel håll sista tiden
Hoppas det vänder igen.