Vad passar med beige????Ska på fest....
...och jag har alltid svart å beige-färgade kläder. Har köpt nya stövlar som är beiga och tänkte ha en svart kjol...men vad till... vilka färger passar med svart å beige????
...och jag har alltid svart å beige-färgade kläder. Har köpt nya stövlar som är beiga och tänkte ha en svart kjol...men vad till... vilka färger passar med svart å beige????
Hm, rött är snyggt till. Finns ju många olika gröna nyanser som är snygga till också. Just beige och svart kan kombineras med massa färger.
* rött
* lila
* rosa
* grönt
bryt din beiga vana, köp nånting helt annat, dumt att fastna i samma bleka kläder..
fast du har kanske inte tid just nu at shoppa men till en annan gång?
Jag har många röda å rosa toppar...det är kankse nåt att satsa på...! Skall på vikingamiddag idag, så jag måste ha två omgångar kläder, har hört att det kan gå grisigt till!
Rosa.... Det är snygg kombination!
Ha så skoj!!!
Nu vet jag : Svart kjol, beiga stövlar, svart långärmad topp (skall gå hem å det är svinkallt ute)och en rosa sjal och väskan som är på "min bild", den är ju både rosa å beige, matchar med stövlar å sjal.....Jepp så blir det. Å byxor å topp till själva svineriet!
Vinrött är nog snyggt till
Brunt kjol är ju snyggt (o modernt) nu, passar nästan bäst till beige tycker jag!!