-
-
Svar på tråden Kramas med vänner av mosatt kön
-
Jag kramar vissa av mina killkompisar och ibland är det långa goa kramar, ibland är det en kort hälsningskram beroende på vem och tillfälle.
-
Klart jag gör!! Alla möjliga kramar! :)
-
ja det gör jag väl...det kan bli en lååång kram och kanske en snabb puss. på kinden iaf. men så många killkompisar har jag inte
-
Jag kramas inte gärna alls med andra. Måste man göra det? Tycker inte heller om att min man kramas med andra av motsatt kön. Men det gör han ändå....
-
man måste inget allt men jag gillar att kramas och det gör min sambo med , med hans tjejkompisar. har faktiskt aldrig tänkt på det.Anonym (blyg) skrev 2010-02-11 14:04:23 följande:Jag kramas inte gärna alls med andra. Måste man göra det? Tycker inte heller om att min man kramas med andra av motsatt kön. Men det gör han ändå....
-
Långa goa kramar!!!!!!!!!!!
Mina kompisar av manligt kön har jag inte könsroll klistrad till, för mig är alla mina vänner bara vänner... oavsett kön...
-
Självklart gör jag det... alla olika sorters kramar, helt beroende på person och tillfälle.
Sen igen kan jag utan problem ge dom en puss på munen utan nått konstigt. -
Jag tror att alla behöver en kram då och då, även från vänner. :)
-
Drakenberg skrev 2010-02-11 14:08:20 följande:Jag tror att alla behöver en kram då och då, även från vänner. :)
Precis! Min man förstod inte det där med att man mår bra av kroppskontakt med andra människor än sin partner, tills han själv provade på att ha en kompis till oss i knät en kväll när sittplatserna tröt...
Idag förstår han
men det krävs ju att ingen är svartsjuk.
-
Nej, jag är bi, så jag kan inte kramas med någon alls.