• Anonym

Kramas med vänner av mosatt kön

Kramas ni tjejer med era killkompisar?Är det snabba kramar eller är det mer lååånga goa kramar?
  • Svar på tråden Kramas med vänner av mosatt kön
  • Vindfall

Jag kramar vissa av mina killkompisar och ibland är det långa goa kramar, ibland är det en kort hälsningskram beroende på vem och tillfälle.

Livet går fort nu...
  • Anonym

ja det gör jag väl...det kan bli en lååång kram och kanske en snabb puss. på kinden iaf. men så många killkompisar har jag inte

• Anonym (blyg)

Jag kramas inte gärna alls med andra. Måste man göra det? Tycker inte heller om att min man kramas med andra av motsatt kön. Men det gör han ändå....

• Anonym
    Anonym (blyg) skrev 2010-02-11 14:04:23 följande:
    Jag kramas inte gärna alls med andra. Måste man göra det? Tycker inte heller om att min man kramas med andra av motsatt kön. Men det gör han ändå....
    man måste inget allt men jag gillar att kramas och det gör min sambo med , med hans tjejkompisar. har faktiskt aldrig tänkt på det.
  • Teskedsmamman

Långa goa kramar!!!!!!!!!!!

Mina kompisar av manligt kön har jag inte könsroll klistrad till, för mig är alla mina vänner bara vänner... oavsett kön...

Mina bloggar: ☆ Virkaholic ☆ och tesked.blogspot.com/
  • Trialanderror

Självklart gör jag det... alla olika sorters kramar, helt beroende på person och tillfälle.

Sen igen kan jag utan problem ge dom en puss på munen utan nått konstigt.

• Drakenberg

Jag tror att alla behöver en kram då och då, även från vänner. :)

Men have feelings too - but who really cares!!!
  • Teskedsmamman
    Drakenberg skrev 2010-02-11 14:08:20 följande:
    Jag tror att alla behöver en kram då och då, även från vänner. :)

Precis! Min man förstod inte det där med att man mår bra av kroppskontakt med andra människor än sin partner, tills han själv provade på att ha en kompis till oss i knät en kväll när sittplatserna tröt...

Idag förstår han

men det krävs ju att ingen är svartsjuk.

Mina bloggar: ☆ Virkaholic ☆ och tesked.blogspot.com/
  • Anonym (sarkastisk)

Nej, jag är bi, så jag kan inte kramas med någon alls.

Svar på tråden Kramas med vänner av mosatt kön