• Pillan79

Tips på rolig 30-års present till tjejkompis.

Vad kan man ge till nån som fyller 30 år???
    Vi är några som ska ge nåt gemensamt. Det ända vi kommit fram till är en flaska vin. Men vad kan man annars ge? Ska fixa detta imorgon.

Kom gärna med lite tips.
    Tack på förhand

• Svar på tråden Tips på rolig 30-års present till tjejkompis.
  • Fotavtryck

Bokhandeln har ju sådanna där paket.
    Ex spa kostar 350 kr tror jag o då får hon välja mellan massa spa o behandlingar.
    eller vinprovning, o hon får välja mellan olika o när o var o hur.

Fyller själv 30 i sommar o skulle uppskatta det mer än vin (dricker inte vin så värst mycket)

• Fotavtryck

Ha ha, kom just på vad jag igentligen skrev till dig!!
    Sitter ju här o funderar på vad jag ska ge grannen som en tacksamhetsgåva, för att hon tändigt ställer upp, med att mata katterna när vi är borta, hämta sonen nu när jag är höggravid.

Så jag gav mig själv ett bra råd när jag gav dig råd.

Tack för hjälpen!!

• Gaytjej

Vi var 10 pers som skulle köpa en 30-årspresent till vår kompis - Det blev en Köpenhamnsresa med kuponger som skulle lösas in - typ "färjebiljett, smörrebröd och pilsner", "24-timmarskort", "åkband på Tivoli", "hasardpengar" osv osv. Blev mycket lyckat!

Smartboxar är bra presenter också tycker jag: http://presenter.smartbox.com/Default.aspx

www.donationsradet.se - Ditt beslut kan rädda liv!
  • Fotavtryck
    Gaytjej skrev 2010-02-11 15:00:19 följande:
    Vi var 10 pers som skulle köpa en 30-årspresent till vår kompis - Det blev en Köpenhamnsresa med kuponger som skulle lösas in - typ "färjebiljett, smörrebröd och pilsner", "24-timmarskort", "åkband på Tivoli", "hasardpengar" osv osv. Blev mycket lyckat! Smartboxar är bra presenter också tycker jag: presenter.smartbox.com/Default.aspx    
    Tack, det var ju så dom hette ha ha
Svar på tråden Tips på rolig 30-års present till tjejkompis.