ystad- förskolan lilla jag.
Varför väljer man att sätta sitt barn på en förskola med stor personal omsättning? 4 olika människor på 7 månader, och dålig organisation?
Varför väljer man att sätta sitt barn på en förskola med stor personal omsättning? 4 olika människor på 7 månader, och dålig organisation?
Att det skulle vara fyra olika människor på sju månader stämmer inte. Nu arbetar där två stycken som varit med från början och de är jättebra. De är båda två utbildade och har en bra verksamhet.
De har en hemsida där man kan läsa allt om verksamheten, och om deras eget kök där de tillagar all mat från grunden. Vi borde tänka mer på vad vi stoppar i våra barn egentligen!
Att säga att de har en dålig organisation är orättvist. De är ett nystartat företag som är mitt uppe i en process med att arbeta ut en pedagogik som passar just dem.
Det är en hemtrevlig och mysig förskola, som varje barn borde ha rätt till!
Jag håller med. Tycker också det verkar vara en bra förskola med en bra ide- Hade jag haft möjlighet hade mina barn gått där.
Att gå ut med sånt snack på familjeliv känns lite onödigt. Jag tycker du ska ställa dessa frågor direkt till rektorn istället, så ska du se att du får bra svar. Det finns säkert en förklaring till det, som gör att du kanske förstår.
I somras jobbade det två kvinnliga och en manlig som alla slutat. och nu har en till slutat och enligt hemsidan är där många barn men bara 1 förskolelärare, ägaren och en kock. Hur fungerar det???
Hej och välkommen till förskolan Lilla Jag och så kan jag svara på dina frågor.
mvh
förskolans chef
Ärligt talat kan jag inte låta bli att skratta när jag läser Ts kommentarer. Snacka om missunsam, sur småstadsmentalitet. Här ska ingen komma och tro att dom kan få göra något bra, visa framfötterna och starta eget för då ska den personen minsann tryckas ner. Att man sen kommer med sina kommentarer anonymt säger väl allt.
Personligen är jag besviken att vi bor för långt ifrån förskolan lilla jag, hade det bara varit lite närmre hade mina barn gärna fått gå där.