Medium/spådam i Halmstadstrakten?
Någon som varit hos ett bra medium eller spådam i krokarna kring Halmstad? Mellan malmö - göteborg?
Vad kostar det? Hur lång är väntetiden?
Någon som varit hos ett bra medium eller spådam i krokarna kring Halmstad? Mellan malmö - göteborg?
Vad kostar det? Hur lång är väntetiden?
www.soulspirit.dinstudio.se/text1_2.html. Hon är bra tycker jag. Hon tar 600 kr för 1 timma. Jag tror inte du behöver vänta så himla länge på tid. Lycka till!
tack :)
Lite långt från halmstad kanske
Men mellan landskrona och kävlinge
Där finns en kvinna som spår. Hon har varit verksam i många år.
MEN hon säger verkligen vad hon tycker om det hon ser, och på skarpen ibland :) Hon är även en god rådgivare, om är lite gammeldagstyska i vissa avseenden.
Jag ska även påtala att det är min "svärmor" sedan de senaste två åren. Jag säger detta eftersom du bör veta att det är min egen familj jag rekkomenterar.
Därav spår hon inte mig numera, eftersom jag är familj.
Men har känt henne i 14 år nu och det är många som fått god hjälp av henne genom åren och återkommit.
Numera är hon pensionär men hjälper ändå folk när de behöver och i den mån hon orkar med det.
Hon kör enligt någon policy som tydligen spånissar kört med förr. En del behöver sitta längre, andra kortare tid. Men hon har som praxis att 300 per läggning har hon hållt i alla år, för att alla, fattig som rik ska kunna gå och spå sig.
hon använder kort ( inte tarot)
Du kan skicka ett meddelande till mig om du är intresserad av hennes nummer.
Själv har jag varit hos Frans Dupont.
Honom rekommenderar jag också speciellt när du behöver mer vägledning än ren spådom.
Han har ibland tider på mandala nere i malmö. Han är ganska kusligt korrekt. Med honom sitter ni i ett rum och han bara pratar, berättar vad han ser (hör?)
http://www.fransdupont.dk/ hans egen hemsida
http://www.soltemplet.se/calendar.php här har han också konsultationer
Tror frans tar 450 för en halvtimmes privat?
Min väninna var bara inne en kvart, och de avbröt för hon var inte mogen att höra vad han hade att säga.
Mig däremot höll han kvar nästan en timme, Och han "såg" verkligen saker om mitt liv som han omöjligen kunde veta ( tankeläsare?)
Jag minns hur han sa typ: "Ja du, Marina, det är inget lätt liv du valt dig" efter att ha suttit tyst en stund i början. Jag hade precis börjat undra vad fan som pågick, ska han bara sitta där, tyst?
Sedan kom en hel del, varvat med en stunds tystnad. Lite som om han lyssnade.
Han nämnde även en incident inom ett av mina tidigare arbete han heller inte kunnat veta någonting om, alls. Det var så korrekt att jag rös till.
Jag ska själv gå till Frans igen. Eftersom jag nu står inför en hel del val och problematik.
will veta kärlek
Hej!
Är det någon som känner till en spådam som heter Eivor som jag tror bor i Kävlinge.
Är hon bra? Har ni hennes nummer?
Hej Hej!!
Jag skulle vara intresserad av den här adressen till henne!!
OM hon fortfaranade spår, intresserad av råd för framtiden
//Gupe
Jag menar damen i Kävlingetrakten!!!
För er som är ute efter ett duktigt medium i Halmstad så vill jag bara tala om att Eva-Lotta som nämns här har en ny hemsida nu. www.soulspirit.nu
Hej!
Jag har några frågor som kanske är lite off-topic. Ber hemskt mycket om ursäkt för det.
Spådamer är ju ashäftiga, men jag har inte riktigt förstått vad man har dem till?
Vad använder ni spådamer till? Och hur jämför man hur bra spådamer är?
Hej.
Det finns en ganska känd kvinna i Sverige som är grym på det mediala.
I första hand jobbar hon med barn inom den svängen men hon har även seanser ibland när hon hinner.
Jag har hört att hon ska vara en väldigt snäll kvinna och om man har en stark anledning till att vilja få kontakt så tar hon sig den tiden (hennes väntetider är annars 6-12 månader)
Jag träffade denna kvinna när jag förlorade min dotter och hon hjälpte verkligen mig igenom det och jag är henne EVIGT tacksam!!
Hon arbetar även ihop med polisen och hjälper dom med vissa mordfall.
Hon är väl en ganska "privat" kvinna så vet att hon tackat nej till medverkan i olika medium program vilket JAG tycker tyder på att man är seriös och inte behöver skylta med sin gåva.
Hon kan vara ganska hård och berättar precis exakt vad hon känner och ser.
Jag vill inte hänga ut hennes namn men skriv gärna till mig vid intresse så kan jag skriva hennes namn i mail istället.
Har pratat med en Eivor via telefonlinje .Hon är så bra!Hur får man kontakt med henne nu?