Vart köpa doptårta billigt i Göteborg/Lerum?
Någon som har tips på vart man kan köpa doptårta inte allt för dyrt i göteborgsområdet?
Hur mycket kostar det där?
Någon som har tips på vart man kan köpa doptårta inte allt för dyrt i göteborgsområdet?
Hur mycket kostar det där?
På Hanis konditori på Torslanda torg får man mycket stora tårtor. Deras största tårta räcker lätt till 20 pers (men är till färre personer enligt deras mått) och jag tror att priset ligger runt 350:- men jag är absolut inte säker. Ring och kolla! Dessutom är dom väldigt goda !
Lycka till!
Burgårdens gymnasium har ingen försäljning på helgen eller? Vet inte hur bra en tårta blir om den står över natten. Annars brukar de vara hur duktiga som helst vad jag hört...
350kr för en tårta låter för mig dyrt. Med tanke på att vi kan bli ända upp till 60 personer om alla kommer som vi bjuder. Det innebär ju tårtor för över 1000 spänn... I så fall får vi nog baka själva... Hade tänkt mig en styck tårta stor som en långpanna ungefär...
Annar har ICA maxi i Mölndal ett bageri i butiken, jättefina tårtor bl.a prinsesstårta & de bakar också på beställning.. kommer ihåg att jag tyckte det var jättebilligt dock har jag glömt priset..
Lycka Till!!..
vi gjorde "frusna" tårtor så kunde man börja i god tid. Limetårta & hallonswiss-tårta blev det för oss..
HALLONSWISS-TÅRTA:
Frusna hallon (eller annan frukt)
Maränger
Vaniljvisp på tetra
lägg maränger i botten på en bakform vispa vaniljvispen, blanda ner hallon, ner i formen & in i frysen.. KLART!!.. (ta fram en halvtimme innan servering)