• Anonym

Vart förvarar ni era sexleksaker??

Undrar om ni har tips på bra lådor med lås tex att förvara diverse leksaker, filmer, glidmedel osv i?
    Man vill ju gärna undvika att barnen hittar sånt...eller snokande föäldrar kanske i barnvaktsstunder ...
    Har ni några bar tips? Vart har ni era? Nu har vi det lilla vi har i byrån men barnen blir allt större och vi tänkte utöka vårt lilla utbud med dildo och den vill jag inte att barnen ser..

• Svar på tråden Vart förvarar ni era sexleksaker??
  • Disela

Jag har dem i en påse längst in i garderoben. Har ett hyllplan ovanför lådorna, så mycket klänningar och långa koftor hänger ner och täcker allt. Ser inte misstänksam ut alls, utan bara en vanlig garderob helt enkelt.

• Anonym

Tänkte nåt som verkligen är säkert även senare sen för eventuellt snokande äldre barn..

• Disela
    Anonym skrev 2010-02-11 21:19:50 följande:
    Tänkte nåt som verkligen är säkert även senare sen för eventuellt snokande äldre barn..
    Kassaskåp? En burk där det står att det inehåller nåt de verkligen är rädda för/hatar i matväg? En skokartong högst upp ovanpå garderoben?
  • Anonym

Ja, en kartong längst upp funkar ju, jag tänkte om någon kanske visste någon låda med lås, så att man verkligen är säker längre fram...vart man kan köpa nåt bra...
    Kassaskåp är ett alternativ fast dyrt väl..

• Fridalusen

Vapenskåp kanske?

Nä, men ngn slags låda med lås kanske du kan hitta på Claes Ohlson?
    Jag minns själv mitt snokande hos mina föräldrar och jag fick resultat när jag tittade i den där extra fina blommiga kartongen, som stod längst upp i deras bokhylla i sovrummet. Alltså är nog en anonym låda en bra grej!
  • Anonym (Lådfinnare)

Har köpt en låda i metall på Apoteket som man kan låsa. Tyvärr är det två låsbyglar på den så man måste kanske ha två lås för att den ska bli helt inbrotssäker men jag tror nog det räcker med ett lås. Har inte hunnit testa den än, har fortfarande leksakerna i en byrålåda men tänker också på både snokande barn och svärföräldar...

• NicKnejm

Man ger barnen en riktig hurril varje gång de närmar sig byrålådan i sovrummet.

• redneck girl

i min garderob.vårat sovrum är vår borg kan man väl säga.de små förstår nog inte att leta....och de stora får väl skylla sig själva om de letar...

• xXx

Ja min står i cykelstället jag brukar cykla på en gammal nerlagd jänväg ,runkar man samtidigt så kan man inte hålla sig länge ,det skakar så skönt

• Kärleksknop

Vi har e nvanlig verktygslåda som kan låsas med hänglås. Om någon skulle fråga om den säger vi bara att vi har de farliga verktygen barnen kan skada sig på i den.

Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
Svar på tråden Vart förvarar ni era sexleksaker??