• SunnyBunny

Se hit alla som har gjort bröstförstoring på Strandkliniken!

Jag ska ÄNTLIGEN få nya tuttar;) De försvann spårlös efter ammning så jag får helt enkelt köpa nya!

Nu vill jag veta allt om den kliniken! Positivt och negativt! Och allt annat för den delen! Dela med er om era erfarenheter av bröstförstoring!

• Svar på tråden Se hit alla som har gjort bröstförstoring på Strandkliniken!
  • Helen 1984

Jag puffar lite, tänkte också köpa mïg nya bröst, men tänkte vänta tills barn nr 2 kommit till världen. Nu efter första så bara försvann dom.

• SunnyBunny
    Helen 1984 skrev 2010-02-13 19:04:57 följande:
    Jag puffar lite, tänkte också köpa mïg nya bröst, men tänkte vänta tills barn nr 2 kommit till världen. Nu efter första så bara försvann dom.
    Ja ellr hur! Synd att ingen verkar svara:/ Hade vart kul och komma i kontakt med andra som gjort där! Trots att de har BRA rykte!
  • Helen 1984
    SunnyBunny skrev 2010-02-13 20:34:37 följande:
    Ja ellr hur! Synd att ingen verkar svara:/ Hade vart kul och komma i kontakt med andra som gjort där! Trots att de har BRA rykte!
    Var ligger den kliniken?
  • Muneca

Jag har plastilopererat mig på akademikliniken. Min kirurg heter Per Hedén. Rekommenderas varmt. Har dock inte opererat bysten, men han ska vara en av de ästa kirurgerna i stan =)

Jag kan avråda sofia hemmet då jag har en bekant som opererat brösten där och fick 1. Fel inplantat. 2. bröstgårdarna såg helt sönderklippta ut i kanterna, det såg ut som en 3 åring klippt i papper.. =/ Den opererade var jätteledsen men hade tyvärr inte energin eller ekonomin att göra en anmälan.

Lycka till!

• SunnyBunny
    Muneca skrev 2010-02-13 20:44:53 följande:
    Jag har plastilopererat mig på akademikliniken. Min kirurg heter Per Hedén. Rekommenderas varmt. Har dock inte opererat bysten, men han ska vara en av de ästa kirurgerna i stan =) Jag kan avråda sofia hemmet då jag har en bekant som opererat brösten där och fick 1. Fel inplantat. 2. bröstgårdarna såg helt sönderklippta ut i kanterna, det såg ut som en 3 åring klippt i papper.. =/ Den opererade var jätteledsen men hade tyvärr inte energin eller ekonomin att göra en anmälan. Lycka till!
    Tack för tipset! Ska kolla in på akademiklinikens hemsida!
  • Helen 1984

Jag bor ju inte i sthlm, men åker gärna dit om det blir ett bra resultat! Vad ligger en bröstförstoring på i pris på ett ungefär?

• SunnyBunny
    Helen 1984 skrev 2010-02-14 19:27:29 följande:
    Jag bor ju inte i sthlm, men åker gärna dit om det blir ett bra resultat! Vad ligger en bröstförstoring på i pris på ett ungefär?
    Beror ju helt på hur stora du vill ha och vilken klinik. Men på strandkliniken kostar det mella 39-42 000kr enligt deras sida! Men jag ska dit nu om nån vecka på Konsultation och då vet jag mera:)
Svar på tråden Se hit alla som har gjort bröstförstoring på Strandkliniken!