• tebax

Kniven mot strupen. Ett skämt?

Alltså jag förstår mig verkligen inte på programmet "kniven mot strupen".
    Jag har alltid haft mina misstankar att det varit mycket som redan varit uppgjort. Nu bekräftades det idag efter att ha läst aftonbladet. Den där programledaren har ett dåligt ordförråd och försöker sträva efter att likna Gordon Ramsay.
    Men en sak är säker. Det blir bara patetiskt hur mycket snubben än försöker. Jävla teaterapa!

• Svar på tråden Kniven mot strupen. Ett skämt?
  • SunnyBunny

jag kolla på ett halvt avsnitt och sen klara jag inte av honom mera! fråga mig samma då..är det ett skämt????

• xoxonathalie

Man ser direkt vem han försöker likna MEN ingen kan vara som gordon! =D.. Ojaa han är så jäkla piinsam att jag skäms när jag ser honom hålla på.. De roliga är nog de att INGEN inom den högre kretsen inom hotell/resturang branchen vet vem han är.. Han som i början av alla program berättar hur "känd" han är.. Hmm pinsamt hoppas de får in nån annan till nästa säsong!

• Fyrbarnsmorsa

Haha,jag håller verkligen med.Han är skitirriterande,går inte att titta på.

• tebax

Oh vad skönt man inte är ensam. Man blir ju generad av att se karln!

• TwistedSister

Vilket program är det? Är det han kocken som åker till olika restauranger som det går dåligt för?

• Hallonröd

Ja det är lite dåligt faktiskt men kan inte låta bli att titta på det ändå...

// Bad sound kills good music...
  • Hallonröd
    TwistedSister skrev 2010-02-12 12:05:05 följande:
    Vilket program är det? Är det han kocken som åker till olika restauranger som det går dåligt för?
    Ja
    // Bad sound kills good music...
  • TwistedSister

Ja det var han jag tänkte, såg aftonbladet nu =) Hmm programledare är nog inte "hans grej". Har också sett programmet en gång och ja så pinsamt att man blir generad för hans skull.

• tebax
    Hallonröd skrev 2010-02-12 12:07:05 följande:
    Ja det är lite dåligt faktiskt men kan inte låta bli att titta på det ändå...
    hehe samma här, men då är det enbart för att få sig ett gott skratt !
  • mammaNena

" å nu ska jag göra något så drastiskt som att stänga den här restaurangen" Men det gör han ju varje gång!! håller med att han e SÅ usel, men kan inte heller låta bli att titta på det! tacka vet jag Gordon!

Svar på tråden Kniven mot strupen. Ett skämt?