-
-
Svar på tråden 35+ som har bf våren/sommaren 2009 del 6
-
Yes jag blev först
!
Tack Chocolatecookie för att du startade en ny tråd! Vad hade vi gjort utan dig -
Chocolate Cookie, tack för att du inboxade mig om den nya tråden! Hoppas nu att vi får med alla hit. Jag är lite upptagen fram till nästa vecka, men annars kan jag hjälpa till att inboxa folk.
Trevlig helg!
Kram, Fia -
Attans
-
Vil också bara säga att jag kan både 19 och 22 feb.
-
Hej, här är jag med - tack CC för ny tråd
Jag ska kolla med mina föräldrar om de har några planer för fre/mån -min pappa jobbar heltid men mamma är halvpensionär så hon jobbar deltid, har inte järnkoll på om hon är helt ledig när vi hälsar på el jobbar lite grann (troligt).
-
Tack!
Ni får jättegärna hjälpa till att sprida att vi har en ny tråd. Jag försökte skicka till så många som möjligt men sen blev spärrad som spammare! Fick inte ens skriva i tråden eller i gästböckerna på ett par timmar! Kvar att meddela om den nya tråden är Ompa, pp08, SannaStina, Storstrut, Yatzy, Zumna, Bidrottning, Fjälltjej och Snartmammatill4. Jag försöker beta av några till. -
Jag har också hittat hit!
-
Jag med...
Tur att du har koll på oss ChocolateCookie.
Här har vi haft en hektisk vecka. Alldeles för mycket jobb, en liten kille som inte alls har haft det så kul, eftersom andra tanden har brutit igenom. Det har alltså varit mycket gnäll i veckan ohc helst ska man vara klistrad på sin mamma, men nu verkar han vara på väg mot sitt vanliga, soliga jag, puh...
Dessutom gick min server sönder hemma, så jag har fått lägga ett antal dagar på att försöka laga den, och nu verkar den vara stabil igen, vilket är skönt, för jag hade inte haft någon större lust att lägga en massa pengar på att köpa en ny.
Till råga på allt så fick vi för mycket beläggningar i skorstenen så vi kan inte elda i kaminen längre, för det ryker in. Så det har varit kallt i veckan. Jag fick sitta i soffan med vetevärmare och filt härom dagen, men på onsdag kommer sotaren så sen kan vi börja elda igen...Jag HATAR när det är kallt och får alltid enormt ont i lederna när jag blir kall, så vi har oftast runt 22 grader varmt hemma, vilket blir ganska dyrt om man inte kan elda med ved som är gratis för vår del...
Jag kan också ta mig till Lund både den 19:e och den 22:a, så det är bara att bestämma dag....
Nu ska jag fixa håret på Ella för hon vill byta "tottar"...ha en bra lördag tjejer!!!
-
Jag har också hittat hit! Tack!!
-
Hej svejs..
hittade till den här tråden nu...
så jag tänkte hoppa med här om de går bra...
kanske kan vara med och skriva o läsa lite grann...
skulle önskat en träfftråd för stockholmsmammor +35...men man kan ju inte få allt??