Nervryckningar i ögat!!!!!
Håller på att bli tokig!! Har haft ryckningar i vänsterögat till och från hela dagen. Finns det nån som vet vad man kan göra åt det????
Håller på att bli tokig!! Har haft ryckningar i vänsterögat till och från hela dagen. Finns det nån som vet vad man kan göra åt det????
Jag lider också av det nu och då. Har hittills inte kommit på något man kan göra utom att vänta tills det går över. Tips mottages tacksamt!
Ingen som vet???
Jaaaa jag med... har haft det i flera dagar nu... ingen aning om varför
Är det tics ni menar? Det brukar gå över efter ett tag, vet inte varför man får dem... eller vad man kan göra åt dem.
Du med?! Jag har haft det mer eller mindre konstant i en vecka nu. Tror att det är någon nerv i kläm någonstans i kroppen.
det fick jag jämt förut när jag var bakis och trött... men det försvann.
Har hört att det kan bero på nån vitaminbrist... Funderar funderar.
Har ju läst näringslära på gymnasiet, fick lära mig det då, men kommer inte i håg vilken vitamin eller mineral det handlade om.
Min kompis fick tips av sim BM att äta en klase bananer! Jag vet inte varför men det brukar hjälpa.
Jag brukar få det när jag är trött och stressad. Undrar om det är kroppens lilla sätt att säga till en att man ska lugna ner?
Jag får ryckningar i ena ögat med jämna mellanrum, men för mig beror det på en nervskada efter en cykelolycka som slutade illa... När jag är trött och stressad överanstränger jag lätt ögonen och musklerna i ansiktet, det är då det uppstår för mig... Kan komma o gå under ett par dagar, men så fort jag tagit mig ur den onda cirkeln så slutar det...
Tics heter det.. man kan få det om man är stressad eller mår dåligt på annat sätt. Finns nog inget som hjälper, kanske att ta ett avslapnande bad eller så? :) ingen aning, men det borde väll kunna hjälpa att göra något sådant.
Nej jag tror inte det är TICS..det är ju mer med hela ansiktet ma ngrimaserar då väl eller blinkar..du menar väl såna där små ryckningar son knappt syns men känns? rycker vldt fort..kram!
Man kan få dessa ryckningar om man tex suttít i drag...
Det får jag!
hej tics är väl mer nåt man framkallar själv...jag tycker inte att tics eller foxideér går att jämföra med nervryckningar som är helt opåverkbara men däremot att snurra med ögonen som en tjej gjord ei min klass när ja va liten de kallar jag tics
Hej!
Jag tror inte det är en sk tics, alltså såvida det inte återkommer jämt.
Jag får ryckningar i ögat eller i ansiktet ibland om jag känner mig trött, nervös eller stressad, tror det är nåt liknande hos dig:)
Får nästan alltid det på dagen om jag t ex sovit dåligt eller nåt sånt.
Kram