• Svar på tråden Polisanmäld för attha sagt sanningen!!
  • cicci85

Förstöra sitt namn har ju som sagt lyckats bra med själv Tycker det va roligt sagt av honom, såg inte just det programmet men har brukar väl rätt ofta säga spontana, oigenomtänkta kommentarer  

• Missimo84
    cicci85 skrev 2010-02-13 12:04:14 följande:
    Förstöra sitt namn har ju som sagt lyckats bra med själv Tycker det va roligt sagt av honom, såg inte just det programmet men har brukar väl rätt ofta säga spontana, oigenomtänkta kommentarer  
    Ja han är ju lite rättfram
    Men tycke rbara det är trams av henne att hålla på. Hon borde själv veta att hennes metoder inte är omtyckta av alla människor. Liskom hon själv inte tycker om alla metoder som andra har. Eller inte har. AP är t.ex. något som hon inte är en så stor förespråkare av.
  • SaramedM

Där steg han rejält i mina ögon

• Cloud Berry

Rickard är klok, bra sagt för det är ju inte direkt en lögn det där.

• Cloud Berry

Hon kommer inte komma någonstans med sina anmälningar

• Fader

Wahlgren, det är hon som säger att man ska skaka om barnen till dess de somnar, eller hur? I så fall tycker jag att han gjorde rätt. :)

• SaramedM
    Fader skrev 2010-02-14 19:26:29 följande:
    Wahlgren, det är hon som säger att man ska skaka om barnen till dess de somnar, eller hur? I så fall tycker jag att han gjorde rätt. :)
    Japp!
    coha tt man ska tvätta munnen med tvål på barn som svär, att man ska låta bli att byta på barn som bajsar under nattens sk "vargtimme" etc etc
  • Busbellan

haha Heja Rickard!!
    Vekar vara en vettig människa

Mamma till Nora, August och Ella
  • SaramedM
    MalinEddie skrev 2010-02-15 13:10:37 följande:
    Anna Wahlgren berättar varför hon stämmer SVT:www.newsmill.se/artikel/2010/02/15/d-rf-r-st-...
    jösses

jag förstår inte varför hon envisas med att gå EMOT all forskning?
    Om det så gäller ADHD( som inte finns...) eller PSD

Om hon inte gjorde det skulle hon få mcyket mer respekt
Svar på tråden Polisanmäld för attha sagt sanningen!!