• calabazita

Tydliga blodådror - graviditetstecken eller även innan mens???

Jag är på bim-5 och kollade kroppen i spegeln. Plötsligt har jag fått väldigt tydliga blodådror över båda brösten och även på armarna och handlederna (nästan obehagliga!!). Jag vet att det kan vara ett grav.tecken, men är det även ett menstecken???

En som vill, vill, vill...

• Svar på tråden Tydliga blodådror - graviditetstecken eller även innan mens???
  • lieva

Det där var ett av mina första gravtecken. Har aldrig haft så vid mens. Du är säkert gravid:) Ta ett test??

• calabazita

Man letar ju febrilt! Jag vet att jag fick det när jag var gravid med dottern också men har inte tänkt på om jag hade det för en vecka sedan. Imorgon är det tidig testdag, kan ju inte hålla mig! Tack lieva!

Nån annan som haft det till mens??

• darling76

aldrig t mens, men som första gravtecnet m alla mina tre barn...Lycka till!

• Tilcha

Har inte heller det innan mens men hade det när jag var gravid fast jag kommer inte ihåg hur tidigt jag fick det.

• Daffny

jag fick så förra månaden & har aldrig haft det förut men jag fick mens efter så jag vet inte :(

• Afroditee

stackars mej då har alltid haft tydliga blodådror så ja kan inte tyda på d sättet..

men jag har blivit galen av all symptom letande.. ngn annan?

• Julianna

Tydliga ådror på brösten var mitt första graviditetstecken, kom ett par dagar innan BIM.

• calabazita

Och idag var de som bortblåsta och då kom tant röd, såå besviken... Tack alla ni som svarat iaf...

Svar på tråden Tydliga blodådror - graviditetstecken eller även innan mens???