• LOTTAAA

Cypern eller Rhodos i MAJ????

Vi ska åkamed 2 barn i mitten av  Maj, ca 243 Maj blir det nog.. Men vet ni vilket som är solsäkrast o varmast? har kollat lite o det ser ut som det skiljer typ liiite i temperaturen, men vill inte det ska vara kallt lixom..
    NÅN som vet lite mera än jag ???????????

• Svar på tråden Cypern eller Rhodos i MAJ????
  • Knubbe12

Cypern är troligen det solsäkraste alternativet! En av gångerna jag varit på Cypern åkte vi kring dne 9 maj och det var ca 35 grader...

• jesslin

Cypern är nog varmare. Inte varit där i maj, men juni och sep.

Sofia 12 okt 04 , 54 min efter bf , Emilia 13 juni 08. 11 dagar före bf. Två igångsättningstjejer...
  • KramKalas

som de andra säger så är nog cypern varmast. Dock brukar de vara lite varmare än vad klimattabellerna visar. I fjol var jag till mallorca i  juni och enligt tabellerna skulle temperaturen ligga på 22-23grader, men vi hade nog över 30 alla dagar.

Det är väl snarare vattentemperaturen som kan vara lite låg så tidigt på säsongen.

• casham

hur som skulle jag då rekommendera cypern istället för rhodos! :)
    att åka till rhodos är som att semestra i sverige...

• tuffing

vi ska till cypern 25maj det är det varmare än på rhodos
    vilken hotell ska ni bo på{#lang_emotions_sunny}

Mamma till goaste & sötaste tjej!!! ♥Älskar DIG min myra ♥
  • LOTTAAA

vi tog rhodos :-P kallithea, men vi åker den 30e Maj, så förhoppningsvis kommer vi att ha fint o VARMT väder där oxå..

• Mosaik

vart i kallithea ska ni? Vi åker den 6 juni till Virginia i kallithea, längtar så¨ Och värmen ska nog räcka

*stolt mamma*
Svar på tråden Cypern eller Rhodos i MAJ????