Min pojkvän är översexuell...
Min pojkvän runkar flera gånger per dag och sen när vi ska ha sex så vill han inte ....va ska ja göra ??
Min pojkvän runkar flera gånger per dag och sen när vi ska ha sex så vill han inte ....va ska ja göra ??
Verkar inte direkt översexuell med tanke på att han inte vill ha sex sedan. Fråga varför han runkar så mycket. Min sambo berättade att han gjorde det mycket tidigare för att bli av med jobbiga känslor. Det var förlösande sa han. Ibland kunde det också vara för att han var uttråkad. Låter konstigt kanske men så har han berättat.
min gör det oxå i tid och otid. Men han vill alltid ha sex med mej efter. Han är översexuell, garanterat.
Om din kille låter bli att runka så kommer han att vara mycket mer sugen på att ha sex med dig. Det är så det funkar de flesta av oss killar. I alla fall om man talar om samma dygn. Låter man bli att runka väldigt länge så kan man snarare bli lite trögstartad.
Testa att tala om för honom att "ikväll så kommer jag att vilja ha sex, så rör inte snoppen under dagen. OK?"
Att runka gör man oftast som avkoppling/avstressning skönt, man blir avslappnad, men det är ju inget substitut för sex, ibland vill man mer och kan leka flera ggr på en dag fast man redan haft sex och sen kommer ha mer sex... ibland kan det gå flera dar mellan...