9 dagar sen mens neg test?!
Hej alla!
Hej alla!
Jag var ungefär i din situation, varit utan p-piller i ca 6 månader & alltid haft mens som en klocka. Plötsligt var mensen borta & jag gjorde ett negativt test sista gången på BIM+18. På BIM+20 plussade jag. Hade dock inga symtom alls förutom lite yrsel.
Man hör ju talas om vissa som inte plussar överhuvudtaget så helt omöjligt är det ju inte.
Jag plussade på en söndag, på måndagen hade jag tänkt ringa läkaren för att kolla vad sjutton som hände. (planerade inte att bli gravid) Nu väntar jag tvåan och denna gången plussade jag "redan" på BIM+10, sista negativa på BIM+8.
Sitter i samma sits, ingen mens och negativt test. Jag hoppas verkligen att det är en graviditet trots allt men det känns lite hopplöst. Har testat positivt väldigt tidigt vid alla mina graviditeter så varför skulle det vara helt tvärtom denna gång.
Är nu 12 dagar sen & testar fortfarande negativt! Av någon anledning så har jag nu börjat tro att jag är gravid även om testen säger annat. Mina bröst har blivit större, helt sjukt men märkte det då jag såg "stretch marks" på brösten, kommer inte på vad det heter på svenska. Men ni vet när man får ljusare "märken" för att huden töjts för snabbt. Ingen mens i sikte övh, magen ser svullen ut, det känns som det enda som fattas är det där plusset! Vet inte varför jag är aå övertygad om att jag är gravid, jag bara tror det! Hur går det för dig kinderägg?
Kan även tillägga att jag inte trodde jag var gravid tidigare, misstänkte bara. Nu däremot senaste dagarna har jag börjat bli helt säker på att jag är det.
Hej alla!
Ja, var ska jag börja..
BIM +11.. gjorde ett test på BIM+9, men det var neg.
Jag har varit jättetrött en ganska lång tid, börjat kissa mer, känner mig svullen om magen, möka bröst runt vårtgården och synliga ådror..fick en liten brun flytning i söndags, inget efter det. Ont i ryggslutet..
Det känns som det är något, men jag vågar inte hoppas, då vi försökt länge..
Ringde gyn igår, OM d skulle bara nått därinne är jag V 5+4 vilket innebär att de inte kan se något redan så det är inte lönt att göra ett ultraljud..
Aaahhh vågar inte testa igen, rädd för att få ett -..
Hade d inte varit för att vi försökt ett tag, hade jag varit Säker på att det var en liten. Men nu vågar jag inte ens tro det..
Dela gärna med er av alla frågor & tankar!
Behöver er :)