• Anitha01

regnbågsfamilj sökes!!!!

Hej!!

Jag kontaktar er på uppdrag av Meter television, ett av Sveriges största TV-produktionsbolag med succér som Idol, Körslaget, Familjen Annorlunda, Lyxfällan etc läs mer på (meterfilm.se.)

Jag letar efter medverkande till en dokumentärinspelning om "Den moderna familjen".

Till och börja med en pilotinspelning, vars syfte är att presentera programförslaget till TV-chefer på de stora kanalerna.
    Denna sk. pilot kommer alltså inte visas externt. Beslutar man sig för att medverka i pilotinspelningen men inte vill vara med i dokumentärserien så går detta självfallet bra.

Är du intresserad så vill jag gärna att du och din partner svarar på en del frågor.
    Efter era svar är inkomna så går jag och min uppdragsgivare igenom dem för att bearbeta ett manusunderlag till en eventuell intervju. Som ska finnas i en inspelning, om du är personen/familjen vi söker.
    Inspelningen beräknas ta ca en halv till en heldag och kommer att ske i mitten på mars.

Detta är ingen "Mamas boys" utan en seriös dokumentär med ambition att sändas på någon av Sveriges fem största TV-kanaler. Formatet om de nya familjekonstellationerna är dock inspirerat av den amerikanska spelade dokumentären "Modern Family".

Vi letar efter följande familjekonstellationer.

* Regnbågsfamilj.
    * Äldre man/kvinna tillsammans med yngre.
    * "Storstadsföräldern" men barn från tonåringen till småbarn (karriärister).

Vi kan även vara intresserade av någon typ av umgänge/släktskap de här familjekonstellationerna emellan. Så tipsa gärna om du känner/umgås med som skulle passa.

Maila eller ring mig så berättar jag mer

Anitha Flink
    0705-81 31 22
    [email protected]

Svar på tråden regnbågsfamilj sökes!!!!