H2O Mop® ULTRA? Är den verklingen bra som de visar på tv?
Någon som testat den här moppen??? Himla nyfiken efter att jag sett på tv den här mirakelmopp.Håller den vad den lovarrrr??? Någon som vet?
Någon som testat den här moppen??? Himla nyfiken efter att jag sett på tv den här mirakelmopp.Håller den vad den lovarrrr??? Någon som vet?
Utan att veta något om just den moppen så kan jag säga att jag hittills inte sett NÅGON produkt på tv-shop som är så bra som de säger att den ska vara
Jag lånade en av grannen när jag skulle flytta, visst blev det rent. Tyvärr blev det ränder efter den, men det kan det kanske vara värt om det blir rent.
Den är tung!
jag har föregångaren och skulle vilja ha denna istället. den inna som jag har nu har en tendens att läcka lite vatten om man sätter på behållaren i farten. Sen måste man byta ut microfiber duken eller skölja av den och vrida ur, då den blir ganska så blöt och man vill ju inte ha laminatgolven så blöta. Men nog fasiken blir det rent. Jag älskar den.
Brukar varva med den och vanlig mopp, för man vill ju gärna använda skurmedel också ibland.
Vi har fått bort flera års ingrodd smuts. Min mor köpte en likadan och har nu rena kakelfogar hemma hos sig.