• Movie Freak

´Willys egna blöjor är?

Ja är nyfiken....

o valet "använder inte willys egna blöjor" är inte med o det är ett medvetet val.

Bridget Jones wanton sex goddess with a very bad man between her thighs.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ´Willys egna blöjor är?
  • cicci85

tycker att de är sämre, men funkar. Euroshoppers är usla!

• camas

bättre... det är de enda blöjor som funkar på dottern...

Filip 041227 och Tea 080401
  • wiizz

tycker de är bättre en pampers m.m eftersom pampers luktar illa och willys sitter bättre och luktar inte:)

• FrejaMariah
    wiizz skrev 2010-02-16 23:35:51 följande:
    tycker de är bättre en pampers m.m eftersom pampers luktar illa och willys sitter bättre och luktar inte:)
    Håller med.. Vi använder willy's byxblöjor som sitter mycke bättre än andra byxblöjor..
    wiizz skrev 2010-02-16 23:36:14 följande:
    lidls blöjor har vart KANON däremot:)
    Och här också! På dagis vill de ha vanliga blöjor, så där har vi Lidls, eftersom de är lättast för oss att få tag på..
  • FrejaMariah

Så slog mig det självklara när jag postat inlägget.. Vad man tycker om vilka blöjor beror juh på hur barnet ser ut.. Min dotter är lång och smal, så libero är för stora i midjan på henne och pampers luktar kiss efter en minut, så de har vi knappast använt..

• Cloud Berry

Samma som euroshopper och lidl, fungerar hyfsat.

• Miss Cee

De funkar hyfsat, de har aldrig läckt eller så. Men de kändes fuktiga på utsidan så fort det kom det minsta i dem, så därför undviker vi dem.

Kör med libero.

• Tingeling83

Willys gilla jag  , kanon  läcker ej eller ngt !!

Har libero up&go annars

• Stinky

De är riktigt usla! Så fort min son har bajsat, har det läkt No more Willys diapers! {#lang_emotions_yell}

• Makka Pakka

Bra.. kanske inte LIKA bra som Liberos men bra är dom.
    MEN storleksmässigt lite för små. Tycker jag iaf. Kan bara använda strlk 5 (11-25 kg) coh de är lite för små (sonen väger ca. 13,5 kg)

♥♥♥080626♥♥♥
  • MammaTillDomFinaste

Använder willys blöjor på natten, dom läker inte (om hon inte kissar enormt mycket då!!) och coops byxblöja på dagen. Funkar mycket bättre på hehnne än på liberos blöjor gjorde!

• Gyllan

Funkar kanon tycker jag. Likvärdiga som Pampers men bättre än Libero.

• Miss Motor

Tycker Willys blöjor sitter jättebra och läcker inte, MEN det har ibland läckt ut av "stoppningen" (eller vad man ska kalla det), som små gelekulor, och så länge vi använde Willys blöjor så hade sonen konstiga utslag som inte gick bort. Så fort vi bytte till Pampers och Libero (använder dem parallellt) så försvann utslagen. Lite läskigt. Vågar nu inte gå tillbaka till Willys pga det.

• MARIO

Köpte typ willys när dottern pott tränade de var inte kryt torra som t:ex pampers. Men verkar olika på olika barn.

Svar på tråden ´Willys egna blöjor är?