• mammatotoo

tapet till 4-årig kille

Jag söker tapeter till min 4 årings nya rum..
    Han gillar svart och döskallar och tuffa actionfigurer..turtles spindelmannen osv.
    jag har inte tänkt sätta upp nån sånt tapet, men gärna nått som är en bra bakgrund till ett lite tufft rum och som håller till han är ca 10 år.
    Kan tänka mig svart om det är på 1 vägg...
    Har ni nåra coola tapet tips åt mig?

• Svar på tråden tapet till 4-årig kille
  • Kakgumman

Min fyraåring är som din!
    Igår var vi på tapet-affären och han valde ut en svart tapet som glittrar! (casadeco sydney) Den kommer han få ha som fondvägg o sen 3 ljust grå väggar. Sen kommer han få ha tavlor med döskallar på osv.

En annan tapet som han var väldigt intresserad av var en tapet som såg ut som en gammal skattkarta (beige-gul-brun aktig med länder på) sen fanns det döskallar o grejer att köpa till den som bårder mm men det behöver man ju inte göra. Kommer tyvärr inte ihåg vad tapeten hette, men de är suveräna på att hjälpa till o hitta rätt på tapet-affärerna.

• mammatotoo

Casadeko sydney...ska kollas upp

Jag tror att skattkartan är bra från 2 år och upp till 7 år
    Men i barnens allrum har jag funderat på att tapetsera en JÄTTE världskarta!!

• mammaNena

det finns ju många fina Wallies. finns ju dom som är Stora oxå t.ex. 1 meter höga.

• mammatotoo

Har du sett nån cool?

• mammaNena
    mammatotoo skrev 2010-02-17 20:24:44 följande:
    Har du sett nån cool?
    massor! men jag måste ju tillägga att jag mest kollat på de som är riktade mot tjejer. prinsessor, ariel, hästar. osv. osv.
  • mammaNena

sök på "wallies barnrum" på google så kommer det upp massa olika

• mammatotoo

Jag har kollat MASSOR...men inte hittat den perfekta
    fast på photowall.se finns det massor av läckra "tapeter" där gillar jag bäst ett jätte spindelnät.
    Är inte super förtjust i wallisar, han har pillat bort några från sin nuvarande vägg och då följde tapet med..

• Superkex

Sandbergs har en dödskaletapet "Roger" om jag inte minns fel. Finns i svart, ljusblå och rosa.

• Kakgumman

Var har du hittat en jätte världskarta att tapetsera?

Svar på tråden tapet till 4-årig kille