• jaas

Hur lång tid tog det innan ni blev av med halsbränna, foglossning, illamående mm?

Ja som rubriken lyder...
    Hur lång tid efter förlossningen försvann halsbrännan, grav.illamåendet, foglossning och annat myspys?

• Svar på tråden Hur lång tid tog det innan ni blev av med halsbränna, foglossning, illamående mm?
  • Mrs Was

for mig forsvann illamaendet runt 4e manaden. halsbrannan daremot holl i sig anda tills forlossningsdagen och forsvann sen direkt. tror jag maste ha druckit minst 15 gaviscon flaskor under min graviditet...hahah...sen hade jag en jatte envis nastappa som ocksa gav med sig direkt efter att min dotter anlande. foglossningen forsvann ocksa direkt nar dottern kom!

• jaas
    Mrs Was skrev 2010-02-16 21:27:40 följande:
    for mig forsvann illamaendet runt 4e manaden. halsbrannan daremot holl i sig anda tills forlossningsdagen och forsvann sen direkt. tror jag maste ha druckit minst 15 gaviscon flaskor under min graviditet...hahah...sen hade jag en jatte envis nastappa som ocksa gav med sig direkt efter att min dotter anlande. foglossningen forsvann ocksa direkt nar dottern kom!
    Åh vad skönt att halsbrännan försvann på en gång Hoppas det blir samma för mig, står inte ut med den längre (är i v 38).
  • Mrs Was

oh stackars dig!! jag holl pa att ga under jag med pga halsbrannan! jag hade tom med mig gaviscon pa jobbet....!!! det var min bastaste van!!! hall ut,,,bara tva veckor kvar ju...(forhoppningsvis) :)

• jaas

Hahaha, ja än har jag inte hittat nåt som biter på min halsbränna dessvärre
    Annars hade inte jag heller gått många meter utan

• Miss Cee

Halsbränna, illamående, svimningar, extra mycket migränanfall mm försvann omgående efter förlossningen.

Foglossningen kan jag däremot fortfarande känna av i vissa lägen, nu 4 månader senare.

• jaas

Mrs Was: Tack

Miss Cee: Vad skönt att så mycket försvann på en gång för dig med!
    Foglossningen har jag hört att den kan hänga i ett bra tag, och det gör mig inget, bara jag blir av med denna förbannade halsbränna och illamåendet!

• Funderingar

Foglossningen försvann mer eller mindre ca ett år efter förlossningen. NU med barn två får vi se när foglossningen försvinner... Hoppas inte det tar ett år..

• 3 Barnsmamma 06 09 11

.Halsbrännan efter förlossningen. Foglossningen är snart bort och sonen är 1år. Mådde illa av och till hela tiden men mest till ca 4.5mån

• WaitingInVain

Hade en väldigt jobbig foglossning och sista veckorna innan förlossningen var jag i stort sett sängliggande. Hade känningar efteråt av fogarna, men det värsta lade sig efter någon vecka. Sedan ca tre-fyra dagar känner jag ingenting längre och det är snart tre veckor sedan jag fick barn. Jätteskönt att kunna röra sig igen!

Svar på tråden Hur lång tid tog det innan ni blev av med halsbränna, foglossning, illamående mm?