Tandblekning som ger bra resultat?
Hejsan.
Funderar på att bleka tänderna, men det finns så många olika att välja mellan. Jag undrar vilken tandblekning använder ni? Ger den bra resultat?
MvH
Glader
Hejsan.
Funderar på att bleka tänderna, men det finns så många olika att välja mellan. Jag undrar vilken tandblekning använder ni? Ger den bra resultat?
MvH
Glader
Jag vill gärna oxå veta... *puffar*
Jag bleker mina tänder med Opalescence 20% och det fungerar alldeles utmärkt. Jag köper blekmedlet genom min tandläkare, det kostar ca 400 kronor per år.
Kan tillägga att blekningsskenorna kostade ca 2000 kr att göra men de håller fortfarande efter 5 år.
Jag har samma som Ata och det funkar jättebra. Tänderna blev vita :)
låter kanon...
Jag är också nyfiken på tandblekning.
Något mer? 2000 kr för ett par skenor är inte godkänt i min budget nu...
Om man vill kan man ta endast en skena i taget, kanske inte så kul om man har ett leende där båda tandraderna syns tydligt. Men det blir iaf billigare.
Opalescence, vad e det egentligen? Och gör "vanliga" tandläkare blekningar eller måste man gå till nåt specialställe?
En vän till mig blekte tänderna och hon beställde det från hemsidan som heter tandblekning.nu (tror jag) märket heter brilliant smiles och hon fick jättebra resultat. Men det ilade tydligen rejält i tandköttet. Man ska tydligen välja 16 % ig istället för 22 % för att den är mycket skonsammare. Hon använde 16% och fick superfint resultat
Zoom laserblekning sägs ge ett bländvitt leende som håller i flera år. Kostar ca 4500 kr.