Mitt första album...hur gör jag???
Hej på er!
jag ska börja med ett fotoalbum/första bok till Fanny.
Men hur har ni andra gjort?
Alla tips välkomna!
Jag vill hitta ett lagom stort album med spiralrygg och tomma blad...
Hej på er!
jag ska börja med ett fotoalbum/första bok till Fanny.
Men hur har ni andra gjort?
Alla tips välkomna!
Jag vill hitta ett lagom stort album med spiralrygg och tomma blad...
Jag köpte ett stort svart spiralalbum, foto hörnar och en vit penna. har bilder från ultraljudet, på magen och sen dagarna på bb. Alla gratulationskort finns också med...
Jag har köpt ett jättefint spiralalbum på Ordning och Reda. Det är vitt med vita blad men de har många färger. Omslaget är av lite matt genomskinlig plast. ca 30x30 cm, tror jag.
På första sidan har jag klippt ut bokstaver av lila papper och skrivit "Boken om Johanna" och klistrat på lite silverstjärnor. Det syns igenom plasten, blev riktigt bra. Sen har jag börjat med en bröllopsbild på oss, sen skrev jag när vi testade positivt osv. Magbilder, BM-rapporter, förlossningen i korthet, födelsedata, första fotot, foto på vagnen, lite kort från de första dagarna hemma mm. Ibland har jag ett litet tema, tex skratt-foton. Ett släktträd har jag lämnat plats för men inte gjort än.
Jag har även klistrat in fotavtryck och foton på de små fossarna. Ja, en hel del till fast just nu minns jag inte allt. Tyvärr har jag bara kommit till dopet som var när hon var 3,5 månader - ligger lite efter, hon är 11 månader nu.