• Anonym

Vad ska jag köpa till min hemliga älskare?

Ska förklara situationen först, jag är den andra kvinnan, eller jaa.. han håller på å flyttar och ska lämna sin flickvän, men hon har lite privata problem som gör det hela lite svårare.
    Vi har nyligen börjat umgås. Han fyller 32 nästa månad, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Det får inte var något för stort eftersom allt är så nytt men inte heller något för litet. Inte heller något allt för dyrt, eftersom jag har ont om pengar för tillfälle.

Kan ni ge mej tips/idéer?

• Svar på tråden Vad ska jag köpa till min hemliga älskare?
  • 071001

Vilken prisklass har du tänkt dig då?

• Anonym

Max 500kr :)

• 071001

En god middag hemma med gott vin och tända ljus?
    Ett biobesök med snask?
    Presentkort på massage?

• Anonym

Han gillar matlagning, så jag vill inte laga mat åt honom :)
    En klocka eller typ massage låter bra, han har varit väldigt stressad så han skulle kanske behöva lite avkoppling.

• 071001

En sjysst olivolja, balsamico och annat som kan användas vid matlagning?
    Massage tycker jag själv alltid är en bra present att få.

• Anonym
    071001 skrev 2010-02-17 12:19:14 följande:
    En sjysst olivolja, balsamico och annat som kan användas vid matlagning? Massage tycker jag själv alltid är en bra present att få.
    Jo jag tror jag satsar på något där han kan få slappna av lite.. =) Tack ska du ha:)
  • Anonym

en tatuering där det står " du är ett otroget kräk" kanke?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-02-17 12:55:23 följande:
    LOL!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-17 12:55:23 följande:
     Du ska inte dömma någon du inte känner. Om du skulle känna till hela historien så skulle du tycka helt tvärtom.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-17 13:12:16 följande:
     Du ska inte dömma någon du inte känner. Om du skulle känna till hela historien så skulle du tycka helt tvärtom.
    Han är egentligen en fin kille för hans sambo "har en utmattningsdepression" som gör att han inte just nu kan lämna henne?
    Eller vilken ursäkt använder han sig av för att fortfarande bo med henne men ligga med dig? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-17 13:16:07 följande:
    Nej inget sånt, han har en egen lägenhet och håller på som bäst och flyttar alla sina saker dit. Han är ingen elak man utan en man i en svår situation.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-17 13:30:20 följande:
    Nej inget sånt, han har en egen lägenhet och håller på som bäst och flyttar alla sina saker dit. Han är ingen elak man utan en man i en svår situation.
    Okej, då tycker jag att en massage låter bra. Med efterföljande happy ending hemma hos dig.
Svar på tråden Vad ska jag köpa till min hemliga älskare?