Matillin skrev 2010-06-08 13:58:50 följande:
Dom sa att alla får besked i månadsskiftet juni/juli så jag väntar med spänning!
Har du sökt något annat än det här och vad har du jobbat med tidigare?
Jag jobbar inom vården och är USK men har varit föräldraledig senaste 3-4 åren typ.
Vill göra något helt annat och det har jag varit sugen på länge.
Funderande redan innan barnen på att plugga men visste inte då vad jag ville göra exakt.
Min plan B är kandidatprogrammet i ekonomi på SU i höst som jag också sökt till.
Men jag är mest sugen på den här utbildningen för den verkar ju så himla bra.
Får se om vi blir
klasskamrater närmsta 2 åren eller ej då

Ja, så om en månad vet man om man kommit in, riktigt spännande! Jag har även sökt till SIH, internationell inköpare, det är min plan B. Vill helst gå affärslog./kval. inköp, har fått ett mer seriöst intryck av dom.
Jobbar på Ikea nu och har gjort det i två år. Jag tillhör nog bland de yngre som söker, är bara 22, men den här utbildningen är den enda jag har hittat som jag verkligen vill gå! Har funderat på högskola med men detta känns mer rätt för mig.
Det är kul att det är så många olika som vill gå den här utbildningen. Vissa (som jag) med noll erfarenhet och andra som redan är i branschen som vill utveckla sig.
Haha, bra att de lät positiva iaf! De sa faktiskt nåt liknande till mig, typ "du behöver inte oroa dig". Vill inte hoppas på för mycket ifall man skulle få ett nej, men känns ganska bra faktiskt!
Kul att du hittat nåt du verkligen vill göra. Kommer du direkt från mamma-ledigheten nu då?