• LinaTed

Huvudvärk, illamående och yr

Nu har jag i ca 1 veckas tid haft JÄVULSKT ont i huvet. Jag kan knappt röra mej, men måste eftersom jag har en 10 månaders vilde här hemma{#lang_emotions_dreamer}
    Mår illa då och då också och kan vara yr. Jag vaknar oftast utan huvudvärk men den kommer efter ett tag.

Ipren som annars brukar hjälpa, hjälper inte nu. Inte heller vila

Nån som vet vad de kan vara? Kan de va migrän? Va kan man göra åt de?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-17 17:05
    En sak till är att jag ena stunden svettas som en gris för att sen frysa som en gris ist... hmm.. vet inte om de hör ihop men..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-17 17:09
    Kom på en sak till, haha. Jag är TRÖTT också. Jämt trött...
  • Svar på tråden Huvudvärk, illamående och yr
  • The Black Lady

Virus, förkylning etc...

Kontakta din VC för lite provtagning....

• Anonym

kanske bihåleinflammation? bäst att kolla upp innan det blir värre.. eller är det att du inte druckit kaffe (kanske löjligt men en del blir ju jättesjuka då)?

• LinaTed
    The Black Lady skrev 2010-02-17 17:11:35 följande:
    Virus, förkylning etc...Kontakta din VC för lite provtagning....
    Ja de kan ju vara de men jag känner mej inte sjuk på nått sätt utan bara trött och har huvudvärk å yr... ibland illamående också men lixom inte sjuk på de sättet.. lite konstigt att förklara {#lang_emotions_undecided} Får nog boka tid på VC iaf om de inte ger med sej
  • LinaTed
    Anonym skrev 2010-02-17 17:13:25 följande:
    kanske bihåleinflammation? bäst att kolla upp innan det blir värre.. eller är det att du inte druckit kaffe (kanske löjligt men en del blir ju jättesjuka då)?
    men får man ont i huvet då? å illamående? Jag dricker inte kaffe {#lang_emotions_dreamer}
  • Anonym

jag gick till vc för jag hade mycket ont i huvudet och det var bihåleinflammation.. annars brukar man ju få ont i huvudet och illamående om man har ätit dåligt eller dryckit för lite.

• LinaTed
    Anonym skrev 2010-02-17 17:19:24 följande:
    jag gick till vc för jag hade mycket ont i huvudet och det var bihåleinflammation.. annars brukar man ju få ont i huvudet och illamående om man har ätit dåligt eller dryckit för lite.
    okej, kanske kan va värt att kolla upp de då.

Ja jag kanske dricker för dåligt, har också tänkt på de och eftersom jag ammar så är de ju extra viktigt att dricka.. så huvudvärken kan ju bero på de iofs... men jag mår ju illa och fryser/svettas också... undra va de kan bero på då.. hmm
  • Anonym (blod)

Dåliga järnvärden?
    Då blir man "sjuk" tipsar om att ta prover!

• LinaTed
    Anonym (blod) skrev 2010-02-17 17:46:09 följande:
    Dåliga järnvärden?Då blir man "sjuk" tipsar om att ta prover!
    Ja kanske de... de ska jag nog kolla upp. Tack =)
  • Anonym (tja)

Kan ju vara så att du har andra brister i kroppen också ? B-vitamin kanske ?
    Eller så kanske du hyperventilerar ( överandas ) då kan du få alla symtom du beskriver. Eller så är det bara "många bäckar små". Hoppas att du får klarhet i det snart :)

• axdal

vilket lyckligt slut på de symtomen..

grattis..

Svar på tråden Huvudvärk, illamående och yr