• Ninno

Ettåring för liten för leksakskök?

Min älskade dotter fyller 1 år på söndag {#lang_emotions_kiss}

Nu funderar jag på om man kan ge en ettåring ett leksakskök i present, typ leksaksspis med kastruller osv? Jag har läst om många som gett sina barn det när de fyllt ett men på själva leksakerna i affären står det 2 år+.

Kan ju vara trevligt att sitta tillsammans och leka med det tänker jag. Det skulle hon nog tycka om men funderar ändå på om hon är för liten för den typen av leksaker...

Min älskade Ella, du har mitt hjärta i din hand.
  • Svar på tråden Ettåring för liten för leksakskök?
  • Rulltrappa

min son fick ärva min gamla mickispis strax efter ett¨årsdagen och han tyckte att det var kul. hans lillebror är 15 månader och ÄLSKAR verkligen att leka med kastruller och muggar och låtsas äta och dricka ur dem.

• bubbelmaja

Vår kille fick ett kök i 1-årspresent. Han älskade det från start! det samma med lillasyster, nog gillade det så snart hon kunde stå upp lite.

• Thegran

dottern är 15 mån och fick en spis för en månad sen, hon älskar den! en toppen present tycker jag! köp lite kastruller och så till så blir det utmärkt :D (finns jättebra på Ikeas barnavdelning)

• Burberry

Köp du bara!

Våra twins som är elva månader älskar att leka med plastkastruller, små slevar och leksaksspisen.

Vissa människor behöver man inte göra parodi på - det räcker att citera dem
  • maskrospärlan

inte för liten, min kille fick det vid ett och nu är han två och den har varit kul hela tiden och är det fortfarande, jättebra

• Catti41

Min grabb fick sin spis med kastruller och grejjor i ettårspresent. Han har lekt med den ända sedan dess, väldigt mycket, men typen av lek har förändrat sig förstås. I tvåårspresent fick han mer kastruller och servis och låtsasmat och grytlappar. Det bästa var nog grytlapparna... :)

• dana3

Bättre med leksakskök än med riktig - jag har kastrular, gaflar, skedar, stekpannor överallt. Hoppas bara att min son ska bli nästa Ramsy{#lang_emotions_cool} Gordon

• Wednesday85

Min dotter fick ett Hello Kitty-kök när hon fyllde 1 nyligen och hon tycker jättemycket om det! Hon står där och plockar i sakerna och låtsas dricka ur kopparna

• 3 Barnsmamma 06 09 11

vi köpte vid ca 2år till storebror då han inte hade rum innan. Lillebror som precis blivit 1år älskar att stöka på med hans kök. Öppnar och stänger skåper,plockar i och ur, upp med kastrullerna på med locken osv

Svar på tråden Ettåring för liten för leksakskök?