• phale

Vad bjuder man en viktväktare på när man ska ha fika hemma?

Ska ha fika hemma med ett par vänner och ena tjejen är viktväktare. Vad kan jag bjuda henne på?

• Svar på tråden Vad bjuder man en viktväktare på när man ska ha fika hemma?
  • Fenomen a

Fruktsallad med vaniljvisp, såkan hon välja själv

• Dax för syskon

Köp viktväktarkakor.. Trist kanske, men hon blir nog nöjd. De är helt ok

• Marleen

biskvier beller brownies... nej skoja bara. finns ju viktväktar kakor i affären. annars när jag testade VV så blev de sega maränger med nötter i *mums*, och en hel plåt e typ 5 points :)

• phale
    Marleen skrev 2010-02-17 21:13:15 följande:
    biskvier beller brownies... nej skoja bara. finns ju viktväktar kakor i affären. annars när jag testade VV så blev de sega maränger med nötter i *mums*, och en hel plåt e typ 5 points :)
    Sega maränger? Kan man hitta schyssta ENKLA recept nånstans?

Synd om hon ska behöva sitta och suga på en bit VV-frigolit när alla andra får hembakat *S*
  • Stinky

Du kan bjuda på vad du vill, då det inte är du som ska ha koll på din gästs vikt. Annars så är mums-mums ett bra alternativ.

• Marleen
    phale skrev 2010-02-17 21:14:57 följande:
    Sega maränger? Kan man hitta schyssta ENKLA recept nånstans?Synd om hon ska behöva sitta och suga på en bit VV-frigolit när alla andra får hembakat *S*
    sök på recept.nu eller på goggle på sega maränger så får du fram de.... tror om jag inte minns fel så e de bara skillnaden på att baka de att de ska vispas över ett hett vattenbad... men kolla upp de....
  • AlexiaGiulia

Hej!

Jag är en viktväktare å jag blir JÄTTEGLAD när mina vänner bjuder på fruktsallad... Jag är en svag människa å fixar inte att säga nej till gosaker men Fruktsallad funkar ju alltid!

Svar på tråden Vad bjuder man en viktväktare på när man ska ha fika hemma?