• Nova76

Dregelhaklapp? *Nytt försök* :-D

Var kan jag köpa prisvärda sådana???

• Svar på tråden Dregelhaklapp? *Nytt försök* :-D
  • Lola Jämtland

*fniss*

Man uttrycker sig ju olika. Ska jag skämmas nu?

Har dock fortfarande inget svar åt dig.

• jojjo113

Jag har sett sådana på H&M.. Trepack som såldes billigt....

• Nova76

Lola: nej du, det är nog jag som ska skämmas *hihihi*

• Setta

jag köpte på barnenhus, 7-pack. De var en för var dag i veckan och m plastad baksida.. jättesöta o bra o inte så dyra... så leta där

• Nova76

Vad är barnenhus o var ligget det?

• Fragglerock

Jag använder de från H&M och det funkar bra för oss!

• Lillknoppen2

Varför inte en lite elegantare snusnäsduk...? Vi använder en liten hakklapp i tyg som kom med i ett startpaket dottern fick med småkläder när hon var nyfödd men den blir ju ofräsch fort. Bra tips om H&M.

• Netta74

Jag sydde själv i plastad frott'e att ha mellan bodyn och tröjan utanpå. Funkade jättebra, syntes inte men killen slapp bli blöt på bröstet.

• leolina

jag köpte jätebilliga på jysk...fast det var ju ett tag sen.
    typ 10 st för 20 kr eller något sånt

• CBC

Helt klart de från H&M, 3-pack för 40 kr! Gillar dem eftersom de är lagom stora (dvs rätt små), diskreta (inget mönster utan helvita) och plastade på baksidan. Har testat en hel del haklappar..

• Smaragd

Håller helt fullt med CBC! De från HM är bäst! De från Ikea är ok, men kommer det mycket spytt så kommer det igenom snabbt! fast de är å andra sidan billiga och lätta att tvätta, de torkar också snabbt... säger en som har tre månaders erfarenhet av spyttlappar(som de kallas här)!

• jennipenni

Jag köpte bambino dreggellappar för 40 kr tror jag att det va för tre stycken...
    Dom funkar bra tycker jag

• SmaragdKattis

tycker inte om hakklappar så jag köpte snusnäsdukar med typ snobben på och använder istället, mycket tuffare!! och funkar lika bra =) ska köpa en stuvbit jerseytyg nån dag framöver och bara klippa till, behövs inte fållas eller nåt!

Svar på tråden Dregelhaklapp? *Nytt försök* :-D