Dregelhaklapp? *Nytt försök* :-D
Var kan jag köpa prisvärda sådana???
Var kan jag köpa prisvärda sådana???
*fniss*
Man uttrycker sig ju olika. Ska jag skämmas nu?
Har dock fortfarande inget svar åt dig.
Jag har sett sådana på H&M.. Trepack som såldes billigt....
Lola: nej du, det är nog jag som ska skämmas *hihihi*
jag köpte på barnenhus, 7-pack. De var en för var dag i veckan och m plastad baksida.. jättesöta o bra o inte så dyra... så leta där
Vad är barnenhus o var ligget det?
Jag använder de från H&M och det funkar bra för oss!
IKEA har
Varför inte en lite elegantare snusnäsduk...? Vi använder en liten hakklapp i tyg som kom med i ett startpaket dottern fick med småkläder när hon var nyfödd men den blir ju ofräsch fort. Bra tips om H&M.
Jag sydde själv i plastad frott'e att ha mellan bodyn och tröjan utanpå. Funkade jättebra, syntes inte men killen slapp bli blöt på bröstet.
jag köpte jätebilliga på jysk...fast det var ju ett tag sen.
typ 10 st för 20 kr eller något sånt
barnenshus e samma som babyland...
www.babyland.se/frameset.aspx
här är deras sida, de finns i malmö...
Helt klart de från H&M, 3-pack för 40 kr! Gillar dem eftersom de är lagom stora (dvs rätt små), diskreta (inget mönster utan helvita) och plastade på baksidan. Har testat en hel del haklappar..
Håller helt fullt med CBC! De från HM är bäst! De från Ikea är ok, men kommer det mycket spytt så kommer det igenom snabbt! fast de är å andra sidan billiga och lätta att tvätta, de torkar också snabbt... säger en som har tre månaders erfarenhet av spyttlappar(som de kallas här)!
Jag köpte bambino dreggellappar för 40 kr tror jag att det va för tre stycken...
Dom funkar bra tycker jag
tycker inte om hakklappar så jag köpte snusnäsdukar med typ snobben på och använder istället, mycket tuffare!! och funkar lika bra =) ska köpa en stuvbit jerseytyg nån dag framöver och bara klippa till, behövs inte fållas eller nåt!