• Anonym

Vad är sex för er?

Min sambo jobbar förmiddag denna vecka, vilket betyder att han orkar inte ha sex.

Jag vill ha sex varje dag, mest för att jag vill vara så nära han som möjligt.. självklart för att det är skönt också! Men ett bra avslut på dagen att slappna av med sex. Kan vara petting, samlag,oralsex.
    Vi vill även ha ett till barn o jag har tagit ut min spiral..
    Bristen på sex påverkar mig mkt negativt. Den är ändå en stor del av grunden i ett förhållande anser jag.
    För ngn dag sedan gjorde jag en.. ja.. av lera gjorde jag två människor som hade sex i en ställning jag ville testa..
    Iförrgår tog jag på mig mitt sexiga lilla linne under min tröja och skulle överaska han. Men han somna i dotterns säng.. Igår kväll såg han på OS så jag kollade lite på svtplay och hörde hur han gick in på toan och tvättade sig. Så jag trodde han tvättade sej där nere och jag skyndade mig o hämta battererierna till min lilla vibrator vi alltid använder..
    När han väl kom till sängen så gjorde han klart för mig att han inte orkade ha samlag eller ha sex. Max att han orkade titta på svtplay med mig.
    Jag vet eg inte vad jag vill med detta inlägg. Vi har ju bra sex när han orkar.. men jag tycker att det är så himla tråkigt att från att gå till den som kunde svara i trådar att vi hade sex fler ggr/veckan förut till att känna bristen på sex..
  • Svar på tråden Vad är sex för er?
  • Stårschan

Berätta med ord att du vill ha sex oftare. Och det här kan kanske låta tråkigt, men avsätt tid åt det. Sex först - OS sedan, t.ex.

Den som vill bli älskad för den hon är, gör klokt i att se till att hennes sanna jag är värt att älska!
  • Anonym

han vet mkt väl att jag vill ha mer sex. Det tar jag ofta upp! jag tar även ofta upp att jag hellre är mer honom o myser/har sex än att fört glo på en film i soffan o sedan ev ha sex om man orkar runt 23-23:30..

han vill koppla av vid tv:n varje kväll. Helst också ha sex i soffan..
    En kväll tyckte han att han erbjöd sig att tillfredsställa mig. Då satt han o såg på ngt program på datorn o sa att han samtidigt kunde penetrera mig med fingret om jag ville.
    Men jag avböjde och då var det lixom "Skyll dej själv, du vill ha sex men när jag erbjuder så vill du inte" ungefär så.
    Men att ligga rakt uppåner o få lite petting av sin sambo som glor på datan.. nja.. inte min grej. jag vill ha hela han
  • Anonym

Jag kanske inte är rätt att svara på detta inlägg men jag gör det iaf eftersom jag känner likadant som dig... delvis iaf..

Men kompromissa och ha sex i soffan? Om du går med på att ha sex i soffan får han gå med på att stänga av tv'n eller ha musikkanal på istället..

Själv kämpar jag på att få frugan mer intresserad av mig..

Egentligen har jag väll inget vettigt svar heller :/

• ShanghaiLily

Sådär kan jag också vara i perioder och då blir jag helt manisk och sexfixerad. Ser alltid till att vara nyduschad och fräsch, sminkad, lenrakad, fixa håret, snygga kläder osv osv. Måste ner med handen innanför kalsongerna i tid och otid och känna efter lite men sambon är oftast bara...trött.

Sen när jag sunkar ner mig och inte duschar på ett par dar, vänder ryggen till och somnar, eller sticker ut med kompisar istället för att klänga på honom, då brukar han bli sugen minsann.

Fattar absolut ingenting, en del killar vill inget hellre än att deras fruar ska piffa till sig lite...

Har du provat med att sunka ner dig istället för det lilla fina linnet? haha

• Anonym
    Anonym skrev 2010-02-18 10:55:16 följande:
    Jag kanske inte är rätt att svara på detta inlägg men jag gör det iaf eftersom jag känner likadant som dig... delvis iaf.. Men kompromissa och ha sex i soffan? Om du går med på att ha sex i soffan får han gå med på att stänga av tv'n eller ha musikkanal på istället.. Själv kämpar jag på att få frugan mer intresserad av mig.. Egentligen har jag väll inget vettigt svar heller :/
    9 ggr av 10 har vi sex i soffan! han får alltid sex när han vill. 
    Det han kommer på en vecka kommer jag i månaden.
  • redneck girl
    Stårschan skrev 2010-02-18 10:42:08 följande:
    Berätta med ord att du vill ha sex oftare. Och det här kan kanske låta tråkigt, men avsätt tid åt det. Sex först - OS sedan, t.ex.
    håller helt med...
Svar på tråden Vad är sex för er?