Vad är sex för er?
Min sambo jobbar förmiddag denna vecka, vilket betyder att han orkar inte ha sex.
Min sambo jobbar förmiddag denna vecka, vilket betyder att han orkar inte ha sex.
Berätta med ord att du vill ha sex oftare. Och det här kan kanske låta tråkigt, men avsätt tid åt det. Sex först - OS sedan, t.ex.
han vet mkt väl att jag vill ha mer sex. Det tar jag ofta upp! jag tar även ofta upp att jag hellre är mer honom o myser/har sex än att fört glo på en film i soffan o sedan ev ha sex om man orkar runt 23-23:30..
Jag kanske inte är rätt att svara på detta inlägg men jag gör det iaf eftersom jag känner likadant som dig... delvis iaf..
Men kompromissa och ha sex i soffan? Om du går med på att ha sex i soffan får han gå med på att stänga av tv'n eller ha musikkanal på istället..
Själv kämpar jag på att få frugan mer intresserad av mig..
Egentligen har jag väll inget vettigt svar heller :/
Sådär kan jag också vara i perioder och då blir jag helt manisk och sexfixerad. Ser alltid till att vara nyduschad och fräsch, sminkad, lenrakad, fixa håret, snygga kläder osv osv. Måste ner med handen innanför kalsongerna i tid och otid och känna efter lite men sambon är oftast bara...trött.
Sen när jag sunkar ner mig och inte duschar på ett par dar, vänder ryggen till och somnar, eller sticker ut med kompisar istället för att klänga på honom, då brukar han bli sugen minsann.
Fattar absolut ingenting, en del killar vill inget hellre än att deras fruar ska piffa till sig lite...
Har du provat med att sunka ner dig istället för det lilla fina linnet? haha