• Anonym (Domina)

Strapon?

Ok. Dags för "payback"!?

Har du provat strapon på killen? Vad tyckte du om det? Vad tyckte han? Hur gjorde ni? Tips på bra strapons? Om du/ni inte gjort det än. Skulle du/ni vilja prova?

• Svar på tråden Strapon?
  • Mallory

Haha jag vill prova men inte gjort det, tror inte jag kan övertala min karl till de...

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Domina) skrev 2010-02-18 21:25:58 följande:
    Ok. Dags för "payback"!? Har du provat strapon på killen? Vad tyckte du om det? Vad tyckte han? Hur gjorde ni? Tips på bra strapons? Om du/ni inte gjort det än. Skulle du/ni vilja prova?
    Jag vill prova, men har bara testat vanlig dildo, ingen strapon.
    Det är väl en tidsfråga innnan jag och flickvännen köper en sån eksak för mig också.
  • Anonym (fucki)

mitt ex gillade att jag satte på han med strapon när han stod på alla fyra.

oftast hann jag bara jucka litegrann så kom han. med rejäla stön ;)

trevligt med killar som är öppna för såna förslag...

å dessutom att få leka man vill väl alla pröva nångång ;)

• Anonym (Domina)
    Anonym (fucki) skrev 2010-02-18 21:40:45 följande:
    mitt ex gillade att jag satte på han med strapon när han stod på alla fyra.oftast hann jag bara jucka litegrann så kom han. med rejäla stön ;)trevligt med killar som är öppna för såna förslag...å dessutom att få leka man vill väl alla pröva nångång ;)
    Det låter kul. Ja leka dominant man vill jag absolut prova, men misstänker att det är bökigt och kladdigt. Är det värt besväret? Och vilken strapon kan du rekommendera?
  • Anonym (fucki)

haha nej de är helt klart värt det!

bara den där maktkänslan gjorde hela grejen för mig.

han köpte en strapon på internet så den var den enda vi prövade men ta en lite mjukare och nåt riktigt bra glidmedel, sen ta det försiktigt tills "hålet" vant sig se är de bara å köra på ;)

• Anonym (Domina)
    Anonym (fucki) skrev 2010-02-18 21:57:44 följande:
    haha nej de är helt klart värt det!bara den där maktkänslan gjorde hela grejen för mig.han köpte en strapon på internet så den var den enda vi prövade men ta en lite mjukare och nåt riktigt bra glidmedel, sen ta det försiktigt tills "hålet" vant sig se är de bara å köra på ;)
    Ok det låter sött. Var den med läderremmar eller helt i latex? Och hade du en del i dig själv samtidigt? Jag har sett en som s a s går åt båda hållen, fast helt olika utformning, mer som en krok inne i tjejen. Du är ju experten. Vad ska man se upp med, mer än att kanske, kanske, ta det lugnt i början...
  • Anonym (fucki)

expert skulle jag väl inte kalla mig, jag har ju bara gjort det på en kille.

nej de var en som bara går åt ett håll, utåt :)

det var en sån med läderremmar..

se till att han är nyskiten kanske.. vore ju inte så trevligt om det skulle bli en olycka.

och köp en svart....

• Anonym (fucki)

haha ja jag kom inte på nåt annat ord.

"nyss tömt tarmarna" låter det bättre?

• Gung Ho

"Kom nu älskling till sängen, jag är nyskiten och allt".... {#lang_emotions_wink}

Sorry, jag skrattade dock så gott... {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Strapon?