• Anonym

Tipps på *rodnar* kul Sex-leksaker?!

Jag och min sambo har alltid haft ett väldigt bra sexliv..
    MEN efter att vi blev föräldrar för 3 månader sen så har juh inte riktigt sexet funkat som de gjort innan... Jag blev bara sydd med ett stygn och vi hade sex efter 3 veckor utan några konstigheter men de är liksom ingen riktig glöd.. Det beror väl på att de är under tidspress och man måste se till att passa på när tjejen sover och då hinner man liksom inte riktigt komma in i de 100% för tankarna inte riktigt hinner landa... så jag föreslog till min sambo att vi kanske skulle testa några kul sex-leksaker.. "ja visst sa han, några förslag?!" och nää de hade jag juh inte...

SÅ är det någon som har nåt bra tipps?! =)

• Svar på tråden Tipps på *rodnar* kul Sex-leksaker?!
  • Neko

Den sexleksak som jag hört många kvinnor berömma jättemycket är ett vibrerande lila ägg från SevenCreations (ska finnas att köpa på lustjakt, tror jag), jag tycker också att det är superbra. Vet inte riktigt hur det är för killar men jag kan tänka mej att lite vibrationer inte är fel där heller =)

Det går ju att användas mot klitoris/vid perineum medan ni har sex också =)

• NicKnejm

Ni borde surfa runt på nätbutiker som säljer sexleksaker. Googla på ordet och en hel värld öppnas för er.

Jag kan inte veta era preferenser och vad ni går igång på, men olja som blir varm när man blåser på huden brukar vara en lusthöjare.

Jellydildo med vibrator är skön (har jag fått berättas :O) för den är len och mjuk, lite böjlig så det blir inte ömt i svidigt i slidan.

Handbojor eller andra typer av armlås kan också ge en kick. Kvinnor brukar gilla bli bundna och känna sig "maktlösa".

Mr Rabbit är en storsäljare.

Rollspel kanske? Finns sjuksköterskeunirformer att köpa, tex.

Sinnliga underkläder likaså.

Ja det finns allt möjligt....prova er fram efter vad som ser intressant ut när ni surfar omkring på sexbutikerna. Bara att surfa efter sådant kan vara ett bra förspel också.

Svar på tråden Tipps på *rodnar* kul Sex-leksaker?!