Hjälp mig! Jag är ALLTID irriterad på min man!
Hej!
Jag och min man har varit ett par i 7 år och gifta i några månader.
2007 fick vi vår son.
SÅ, där var lite kort info .
Jag är så arg på mig själv för att jag alltid är irriterad på min man - egentligen helt utan anledning. Han är världens goaste, snällaste, piggaste, snyggast kille!
Han har två fel.... dåligt minne (som alla karlar verkar ha ) och så gör han alltid ljud ifrån sig. Jag får SPEL!
Jag är en ljudkänslig människa och är medveten om det.
Han drar in snor i näsan och det låter HÖGT...detta gör han hela tiden. Han kan ju inte hjälpa det såklart (ha har varit hos doktorn för att kolla varför han har snor men inget har kommit fram). Han sitter ofta och trummar med fingrarna eller biter på naglarna (och sitter aldrig still heller).
Som ni själv kan läsa - helt meningslösa saker att vara irriterad över men jag blir det ändå och jag stör mig som f*n på mig själv!
Jag uppskattar inte vardagen......
Vi var iväg bara jag och han i helgen på SPA och det var supermysigt. Vi hade det jättebra och vi var superkära med bra sex och allt det där.... Sen så fort vi kommer hem så blir jag sådär irrterad i hela kroppen igen.
Jag behöver antingen höra att jag inte är ensam eller få tips hur jag kan få bort den här irritationen på min underbara kille!
ps. jag äter itne p-piller elelr har spira så jag tar inga hormonpreparat som kan "störa".
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-19 11:06
Kanske ska säga också att vi jobbar ihop vilket jag inte tror är så bra!! (Det var på jobb vi träffades)