• pezz

Jeans eller skinnjacka?

Vad tycker ni är finast till våren/ sommaren, jeans eller skinnjacka?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-19 11:06
    Jag menar jeansjacka eller skinnjacka ja
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jeans eller skinnjacka?
  • dotty

du menar jeansjacka eller skinnjacka?

• Hannah76

Skinn.

Men tycker att det är jättefint med jeansjacka, fast inte på mig

• LillaPinglan

skinn. jag har nyss beställt en kortare modell i svart :) snygg till jeans, tights leggings ..mm mm ...

• Rulltrappa

men på våren och sommaren? det blir ju varmt! om man inte väljer en ljus färg då.

• Jezamine

Går inte efter vad som är finast.Utan vad jag trivs bäst i själv.Och det är inget av dessa.

Avstängd tills vidare
  • pezz
    Rulltrappa skrev 2010-02-19 11:08:30 följande:
    men på våren och sommaren? det blir ju varmt! om man inte väljer en ljus färg då.
    alltså jag menade ju inte att man behöver jacka då det är varmt förståss då har man väll ingen jacka
  • nano

Jeans till vår, tycker skin passar bättre till höst och vinter av nån anledning.

• Rulltrappa
    pezz skrev 2010-02-19 11:45:04 följande:
    alltså jag menade ju inte att man behöver jacka då det är varmt förståss då har man väll ingen jacka
    jag har jacka på våren och sommaren, tunna och ljusa jackor. mörkt skinn har man ju nu. :)
  • Furie

Skinnjacka.

Använder alltid det när det är lite varmare
    Skulle aldrig skaffa en jeansjacka. Det är precis att jag klarar att ha jeansbyxor. Tycker det är ett hemskt material...

• Boothwalker

Använder inte jacka alls. (utom när det är typ under 10 minus) Kanske skulle kunna tänka mig en skinnjacka men jeansjackor är jag inte så förtjust i. Däremot har jag jeans (byxor) året runt...

♪♫♪ Goretex mot regnet och fleece mot kall snö ♫♪♫
  • patti87

absolut jeansjacka till sommaren!

skinnjacka känns mer höst sktigt...kanske även vår...

men sommar? nej... det är ju som att bära stövlar på sommaren som vissa gör :P

Svar på tråden Jeans eller skinnjacka?