Hundsulky
Någon här som vet av någon bra sida där man kan köpa hundsulky?
Någon här som vet av någon bra sida där man kan köpa hundsulky?
Tack, måste dem va så fula? Haha. Såg en idag men vet inte vartifrån den personen har köpt den. Va på en väns sida, men inte hennes foto. Hmm.
Fanns en på Stora Stockholm som sålde en massa sånt tror jag. Tror att försäljarlistan ligger uppe än.
Åååååh, jag vill ha!!!!! Önskat mig en sådan, men dom är så sabla dyra=( I min fantasi går det supersnabbt och den rosa tungan fladdrar i vinden.
Hehe, ja dem är svin dyra tyvärr. :( Kostar lika mycket som hunden nästan iaf haha.
Skulle helt ärligt inte våga sätta mig i en sån bakom min huligan. Han skulle genast drabbas av akuta horn i pannan och sätta av som en avlöning. Ni är modiga ni
Och med 2xBoxer framför kärran så vete tusan om en betongvägg stoppar, inget finlir, huvudet först bara, så löser sig allt*haha*
Det skulle man skaffa nu när man är gravid
Kanske går att bädda ner barnet där sen också
Äldsta skulle lätt kunna åka med på promenaderna iaf
Lathunden - Haha, det skulle jag allt vilja se :) När jag va liten hade mamma och pappa en schäfer som va riktigt duktig, jag o brorsan åkte pulka efter henne och kunde styra henne med tyglar.
Jag funderar över dem där vagnarna med broms som är som en sulky, om det är nåt som gör att det avlasta för hunden höfter?
Nu har vi en new foundlands hund som jag vill dra med. Han blir tre år nu i vår.