• jonnysbrud

Är det okej att åka SOLA på en kyrkogård?

Du befinner dig hos ett par vänner som bor i en lägenhet, det är en varm sommardag och ni beslutar er för att gå ut och sola.
    Ni går en bit och dina vänner stannar vid en kyrkogård och föreslår att ni ska sola där.
    Det ligger en minneslund bredvid och gravar finns på båda sidorna av där ni ska sola.
    Anser du att det är okej att ni solar där?

Vad vänlig läs alla svars alternativ innan du klickar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-19 19:07
    Kopierade trådnamnet från den förra tråden, vid namn "Är det okej att åka pulka på en kyrkogård", missade att ta bort ordet "åka". Så jag ber om ursäkt och hoppas ni bortser mitt misstag i trådnamnet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det okej att åka SOLA på en kyrkogård?
  • CeeJay

Du anser att platsen inte är den rätta och ifrågasätter deras val, sedan föreslår du en lämpligare plats.

Jag anser att man inte ska göra annat än promenera, sitta och "tänka" osv på en kyrkogård. Oavsett om man är troende eller ej så ligger det människor begravda där och det ska man respektera.

• FrejaMariah
    CeeJay skrev 2010-02-19 19:39:12 följande:
    Du anser att platsen inte är den rätta och ifrågasätter deras val, sedan föreslår du en lämpligare plats. Jag anser att man inte ska göra annat än promenera, sitta och "tänka" osv på en kyrkogård. Oavsett om man är troende eller ej så ligger det människor begravda där och det ska man respektera.
    +1
  • nollåtta
    Du anser att platsen inte är den rätta och ifrågasätter deras val, sedan föreslår du en lämpligare plats. Jag anser att man inte ska göra annat än promenera, sitta och "tänka" osv på en kyrkogård. Oavsett om man är troende eller ej så ligger det människor begravda där och det ska man respektera.
    +2
  • Mrs Charles
    +3
Svar på tråden Är det okej att åka SOLA på en kyrkogård?