Någon som kan drömtydning?Jag törs snart inte sova.
Känsliga läsare,snälla läs inte.
De senaste nätterna har jag drömt om döda barn.Natten till igår,drömde jag att jag var hemma hos ett par som hade sina (?) två döda små barn hemma i sin sängkammare.När jag såg detta flydde jag i panik å jag vaknade å var så ledsen å måde illa.Detta följde mig hela dan.
I natt drömde jag att jag hade förlorat en son som hette daniiel.Jag hade glömt bort att jag hade haft en son,endå så var han några år,4-5år eller nått sånt.Kommer ihåg att jag kom upp i ett rum där hans säng stog kvar.Att den var orörd sen han dog i den.Att jag plockade bort hans illaluktande sängkläder...kände lukten så väl...på väggen satt de ett papper med små bilder på honom,men jag kunde inte känna igen honom.Min man visade mig fler kort å berättade om sonen,men jag ville bara plocka bort tvätten,jag kände ju inte igen barnet på kortet,då kan han ju inte ha varit min son.
Trots att han hade varit borta flera år,så var vi på en väldigt enkel begravning.Han hade en stor kista...såg ut som en byrå med en massa beslag på.Bredvid fanns de En mindre kista som innehöll en vuxen.
Minns att jag tänkte att de såg dumt ut.
Medan jag satt där kom jag ihåg allt å vart jätteledsen å undrade om de fanns plats för mig bredvid mitt barn.
Vaknade häftigt å var jätteledsen.Jag har varit vaken några timmar nu,men jag e fortfarande så hemskt ledsen å jag kan se barnets ansikte framför mig.Men de liknar ingen i min närhet.
Blodsmaken i min mun vil inte försvinna.
Jag har en son som är 4år.Är livrädd att förlora honom,men de har jag varit sen jag vart gravid med honom.
Jag e singel å har varit de sen några månader efter hans födelse.
Namnet daniel är ett namn som jag tycker om å kan tänka mig på ett barn.
Jag är inte gravid,men vill gärna ha ett syskon till min son,men längtan e inte större än tidigare.
Har tittat runt lite på nätet om drömmar,men jag har inte genomgått någon stor förädring.Förutom att jag har flyttat ut ur sovrummet så att sonen har fått ett eget rum,så har inget ändrats eller hänt i mitt liv se senaste månaderna/året.
Någon som kan hjälpa mig?Ge mig lite klarhet.Jag törs snart inte sova.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 10:18
Jag har insett att jag nog måste söka hjälp.
Inatt har knappt sovit.Jag vågar inte.Drömde att jag å sonen var i badhuset där jag lyfte honom upp o ner i vattnet.De tyckte han va jättekul.De slutade med att han slog i huvet i bassängkanten å dog.
Satt sen å tittade på kort som jag tydligen hade tagit precis innan,men jag klarade inte av att titta på kortet där han slår i bassängkanten.
I denna drömmen var de min son jag såg.
Jag har bara varit å badat med min son i badhuset vid ett tillfälle.Det är en aktivitet som pappan o sonen har som sin.
I eftermiddag kommer min underbara son hem efter två nätter hos sin pappa.Här sitter jag med dåligt samvete för att jag *önskar*livet ur honom.De känns iaf så med tanke på hur jag drömmer.Jag har så dåligt samvete å mår så illa.