Vi vars män har kommit hem. Tråd 5 !!!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-14 09:575/5-10
Linda Famillia
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-17 23:13
15/7-10
Monica G E S
Händer inte så mkt?
Kan bara hålla med :)
Ganska skönt när det är lugnt
Det är lugnt och skönt här också :) Sambon jobbar mest hela tiden och går till SFI när det finns tid över.
Tiden har verkligen gått fort, tänkte snart skicka in ansökan om förlängning.
Ojojoj.... Känns som evigheter sen jag var här! Men har varit in lite då och då och läst! Ja, vad händer har då? Inte mycket här heller, mannen har tre jobb plus SFI, och jag jobbar som vanligt mina nätter, och har även börjat plugga lite igen , men har funderat lite på det där med förlängning. Hm, måste alltså ta kontakt med migverket nu då? Han fick ju bara två år, och det går ut i september ?
Tack, Sophiie. Oj, vilken procedur! Men då så, ska fixa det snart då. Ja, du, ordet "vänta" vet vi mycket väl vad det innebär! Men klart är det lättare nu när ni är tillsammans! Men ändå! Hoppas allt är väl med er, och nytillskottet , inte så nytt, men ändå nytt
Får man inte Permanent UT från början?
Hej allihopa!!
Vi har också skickat in för förlängning...min mans UT går ut 2 april :-S så det är om en månad..men vi hade inte kunnat betala de där 500 kr.. så vi får se vad som händer.. vi skickade med kvittot på en gång.. undrar hur långt tid det tar nu innan man får svar? Hittar inget på Migs hemsida om förlängning..men man får vänta tillsammans iallafall som någon sa