• Anonym

prata med andar?!

hur funkar detta me att tala me andar? hur går de till? ser ni de  stå framför er eller ni ser o hör de i huvudet. kan ni prata med alla? hur gör man får att få kontakt. ja vill veta allt.  :) hoppas på att nån här kan hjälpa. 

• Svar på tråden prata med andar?!
  • lantisen01

Hej!

Det finns många som övar sig o sedan tar klivet ut med denna tjänsten, sök lite om medialitet på nätet o att "vara kanal" channellor" så hittar du säkert böcker, oxå av svenskar. det finns träffar i grupp o enskilt för detta. Var bor du?

• Anonym

Jag bor i skåne. Jag är jätte intresserad av detta men vet inte om jag vågar. så rädd att jag ska bli för rädd  tänk om ja inte bli av me dem

• moamooa

hej, shit det här är inte alls lätt att förklara. Jag kan iallafall prata med andar. Har kunnat gjort det ända sen jag var liten. Eller pratat och pratat när jag var liten var jag rädd för dom . Jag visste att det alltid på kvällen/natten stog någon och kolla in i mitt rum och jag var livrädd. Sen nu så har jag långsamt börjat prata med dom. Vi säger inte något speciellt utan dom påminner mig om saker. För någon månad sen stog min gammelfarfar och drog i laddningssladden till datorn när jag låg och höll på med den sent en natt , han tyckte att det var läggdags. Och min gammelfarmor som är här nästan varje dag har öppnat skåpluckor och sånt lite då och då. Men jag pratar högt meddom men jag liksom får svaret i huvudet. Svårt att förklara, först trodde jag att jag hitta på men det känns för verkligt.. Och ja jag kan se vart dom står. Jag känner av det också. Vilket är ganska läskigt när man inte vet vem det är som står där men om det är såna jag vet vilka det är känns det trevligt . Och sånt att det låter när som går i trappor och sånt .. jaa ehm ta det med en nypa salt okej? jag trodde på det förut men nej visst om dom vill retas kanske dom går runt och låter lite men inte pågrund av något annat ;) 

kram

Svar på tråden prata med andar?!