• Isamia

Långvarig förkylning... av mildare variant... Någon mer? Tips??

Jag har haft en förkylning som försvagar mig mer eller mindre sen början/mitten på januari... Har kämpat o jobbat, sen var jag sjukskriven en hel vecka i slutet på januari, jobbade 2½ vecka (inte helt fri från förkylningen som gör mig extra trött och kraftslös, var bara normalpigg i några dagar där) , sen kom det tillbaka igen!!! Och har nu vart hemma en vecka igen.
    Symtomen är lätt feber, trötthet, kraftlöshet... lite halsont som kommer o går... lite snorig men inte jättemycket.

Imorn får jag hämta läkarintyg för denna gången tänker jag va hemma tills jag känner mig HELT frisk! Då tar de kanske lite tester men jag är helt säker på att de bara kommer säga att det är nåt virus och det är bara att vänta ut.... BLÄ.

Några fler som vart med om sånna här diffusa och långvariga förkylningar?? Vad har ni gjort?
    Tilläggas kan att jag ganska ofta blir just så här diffust sjuk... och har bokat en läkartid ett par veckor framåt där vi ska göra lite mer noggranna kontroller än vad de brukar hinna med om man går dit på jourtid/drop in.

• Svar på tråden Långvarig förkylning... av mildare variant... Någon mer? Tips??
Svar på tråden Långvarig förkylning... av mildare variant... Någon mer? Tips??