bukras vid sd??
varje gång sd kör igång får jag rusa till toan!! e detta normalt? det e ju fruktansvärt jobbigt att var när en toa jämnt!!
nån mer med samma??
varje gång sd kör igång får jag rusa till toan!! e detta normalt? det e ju fruktansvärt jobbigt att var när en toa jämnt!!
nån mer med samma??
Hur långt gången är du? Det kan ju vara på G.. Kroppen brukar tömma tarmarna innan det är dags för förlossning. Jag har också risig mage, går in i v.39 i morgon. Ser det som ett förlossningstecken eftersom jag annars varit stenhård i magen p.g.a järntabletterna..
Hade väldigt besvärligt med sd en period (som mest efter v 22 fram till v 29 ungef) & då blev det precis lika för mej. Måsta rusa på toa varje gång, precis som du säger va det jättejobbigt.
Är sjuksk nu för migrän & mycket mer & när jag nu varit hemma & tagit det lugnt har sd lugnat sej & jag har inte de besvären längre..
Men man kan ju undra varför det blir så?
Hade också SD tidigare i v27 mend blev bättre me tiden, nu jag i v36 men har haft mkt SD sedan 2 veckor tbx, nu måste jag hålla i magen när jag går, d känns verkligen!! måste även gå på toa oftare, vilket var ett problem tidigare runt v 34.
Mitt första barn föddes 37+6 så vi får se när den här vilda bebisen vill ut.. men jag e redo