Hur hade du senast sex????
Berätta hur du senast hade sex. Så här var det igår kväll här hemma:)
VI låg i sängen. Började kyssa varandra o blev kåtar o kåtare. Kände sambons hårda kuk mot min höft. Han lade sig på mig och slickade på mina bröst o bet i mina vårtor. Jag kände hur jag blev kåtare o kåtare. Han slickade mig ner över magen. Jag visste vad som skulle komma snart så jag började blir så kåt att jag inte längre kunde stå emot att stöna högt. Stönade och började rulla höfterna (jucka lite) mot hans kropp. Han slickade insidan av mina lår o jag kände fittsaft rinna ur mig. När han äntligen började slicka mig stönade jag till högt och sa till honom att han slickar fitta så skönt. satte mig lite halvt upp för att kunna se vad han gjorde, han tittade upp o var helt glansig av fittsaft runt munnen. Han blick var dimmig o kåt. Såg hans stora kuk stå rakt ut från hans kropp. Han slickade vidare.
Jag sa att han gjorde mig så kåt och att jag fick så snuskiga tankar när han slickade mig. Sa att jag blev kåt av att fantisera om att andra såg på när han slickade min fitta. Han sa att han blev kåt av det oxå, och att han blev kåt av att smaka min härliga fitta.
Jag var så kåt att jag stönade högt och sa att jag längtade efter att suga hans stora kuk samtidigt som jag knullade min dildo (MrRabbid). Han körde in flera fngrar i mig och slickade hårt tills det gick för mig. Sen satte jag mig upp o han stod på knä, han tryckte upp dildon i min fitta o jag sög hans kuk samtidigt som jag red på dildon. Han kände med handen hur dildon va i min fitta o så tog han kontrollen till dildon o vred vibratorn på max. Jag stönade högt och han sprutade över hela mig. Sedan slickade han upp lite av sperman från mitt bröst och lade mig ned. Han tryckte in dildon i mig och höll vibratorn mot klitoris tills jag kom igen.
Så trevligt hade vi det. Berätta om hur ni har haft sex, så kanske vi får inspriation.