• Kanskedinsyrra

Förskola i Nyköping HJÄLP!

Har nyligen flyttat till Nyköping och vet INGET om förskolorna här. Vi jobbar jättekonstiga tider båda två och då är frågan om Grodan är nått å ha? Skulle nog föredra nått mer centralt. Någon som vet nått om Grodan? Nån som känner till Annagården eller Klockberget? Finns det verkligen bara ett "dagis" som har öppet efter klockan halv 7? snälla ge tips, berätta om skvaller, är det nått dagis man ska passa sig för????

• Svar på tråden Förskola i Nyköping HJÄLP!
  • konkelbär

Finns ett som heter Sagostigen (ligger ute på Arnö) och det rekommenderar jag VARMT! Mycket bra personal, litet intimt dagis, mycket utevistelse.

Bara plus där!

• Kanskedinsyrra

Men vad har de för öppettider? D kan hända att vi jobbar kväll båda två men kanske bara nån gång i veckan å hur ska vi lösa det då? Vet du nått om Grodan?

• konkelbär
    Kanskedinsyrra skrev 2010-02-22 11:20:45 följande:
    Men vad har de för öppettider? D kan hända att vi jobbar kväll båda två men kanske bara nån gång i veckan å hur ska vi lösa det då? Vet du nått om Grodan?
    Nej, jag har haft min dotter på Sagostigen enbart. Grodan känner jag inte till. Sagostigen borde ha öppet 06-18.
  • Kanskedinsyrra

m... 18 är för tidigt...

• konkelbär

Finns nog bara ett dagis som har öppet kvällar/nätter och det ligger i Brandkärr har jag för mig. Tror du får ringa kommunen och rådgöra.

• Kanskedinsyrra

Ja d är Grodan, det är därför jag vill veta nått om det...

• Gila

Hej! Jag vet inte hur vida Nyköping har något nattdagis men i Oxelösund(grannkommunen) finns de ett som jag inte minns namnet på.. Där är det ju öppet dygnet runt och barnen sover där om föräldrarna jobbar sent/natten...

Svar på tråden Förskola i Nyköping HJÄLP!