Du som reser med långfärdsbuss, vill du fylla i en enkät?
Jag läser på kom vux och läser markandsföring. Nu ska vi göra en enkät och jag söker folk som är villiga att fylla i den!!
De personer som jag söker ska ha rest lite längre med buss. Alltså inte vanlig linjetrafik utan tex till fjällen, shopping till Tyskland, Bad semester i Spanien, vinprovar resa mm.
Vill du hjälpa mig?
Här kommer frågorna!!
OM DU INTE VILL SKRIVA DINA SVAR I ETT INLÄGG SÅ FÅR DU GÄRNA INBOXA MIG!!
<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
Jag vill veta vad du som reser lite längre med buss vill ha ut av din bussresa!
På frågorna nedan ska du antingen välja att ringa in siffran 1-5 där 1 är dåligt och 5 är toppen, eller skriva eget svar. Om inte annat står så är det senaste resan som efterfrågas.
Avreseort: Resmål:
Hur lång var bussresan? Ca mil
Ålder: Kön: Man Kvinna
1)Hur många var ni som reste i ditt sällskap? Vuxna ungdom barn
2)Hur många längre bussresor har du gjort?
3) Teman på resor du gjort?
4) Jag fick ett trevligt bemötande av reseledaren och den information jag behövde? 1 2 3 4 5
5) Jag fick ett trevligt bemötande av chauffören? 1 2 3 4 5
6) Vad bör finnas i ett busscafé?
7) Vad vill du ha för aktiviteter under resan? Ge gärna förslag på nya lekar/frågesporter mm!
Film Frågesport Annat
8a) Är det bra med speciella barnbussar? JA NEJ
8b) Vad förväntar du dig av en barnbuss?
9) Har du rest med sovbuss någon gång? JA NEJ
10) Hur uppfattade du det?
11) Ett resmål du önskar man kunde åka buss till? OBS! Det ska vara realistiskt, välj inte tex Västindien!!
12) Något speciellt som du tycker att bussbolagen bör tänka på?
Tack för att du tog dig tid att fylla i enkäten!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 11:52
Den konstiga texten som är mellan inboxa mig och jag vill veta är inget som jag skrivit. Blev nog så när jag kopierade in enkäten som är ett word dokument!