• thatisgreat

extrem mensvärk innan plus?

Jag är nu på BIM-2 ! vi vill så gärna ha en bebis till men igår kände jag av extrem mensvärk och undrar om det är någon annan som har haft det så men ändå plussat?

jag brukar ha mensvärk ett par dagar innan mensen kommer, men idag känner jag inte av något. Känns inte heller som om jag har några andra grav.symtom

• Svar på tråden extrem mensvärk innan plus?
  • Älskade Ängel

Jag hade så innan jag plussade i juni.. Hoppas de är så för dig också

• NicoAlvin4ever

När jag blev tillsammans med min son så hade jag mensvärk men ingen mens kom testade även negativt inte föränn 1 dec visade de positivt. o tydligen hade ja blivit gravid 16 nov,så de kan ta sin tid,,,

ja va helt säker på att mensen skulle komma de känndes som att den kommer när som helst..
  • thatisgreat

tack för svar!

ååh, vad jag hoppas! kändes lite deppigt igår när jag fick mensvärken, men som det låter på era svar så kan det ju ha tagit sig ändå

• 3 barns mamma84

Bim 25 jo jag får då o då Betyder ej att mensen kommer
    Hade så i Nov när jag fick + molander värk då o då fick ett + o den skulle ha kommit 25 nov o jag gick BIM+10 haha innan jag vågade testa mig
    Sen kom Mf typist fan fan fan liksom i vecka 8

Men hihi Bim-3 Bim den 25:e o jag har haft molander värk då o då inte mkt men finns så får se

Ebba 050607 Amadeus 080814
  • Flanellflundran

Testade negativt i torsdags och några timmar senare kom mensvärken, men mensen har inte dykt upp än. Tog ett nytt test för en timme sen och det visade ett svagt (men fullt sylnlig) streck. Vågar inte riktigt lita på det bara...

Jag hade stark mensvärk i början av mina andra graviditeter så det är inte alls ovanligt:

Håller tummarna för dej!

• thatisgreat
    3 barns mamma84 skrev 2010-02-22 15:49:49 följande:
    Bim 25 jo jag får då o då Betyder ej att mensen kommer Hade så i Nov när jag fick + molander värk då o då fick ett + o den skulle ha kommit 25 nov o jag gick BIM+10 haha innan jag vågade testa mig Sen kom Mf typist fan fan fan liksom i vecka 8Men hihi Bim-3 Bim den 25:e o jag har haft molander värk då o då inte mkt men finns så får se
    ååh, ledsen för missfallet hoppas det går vägen denna gång!
    hur länge har du tänkt att vänta innan du testar dig denna gång? om inte mensen kommer den 25:e?
    när har/hade du BIM-dagen? men om det är svagt, men ändå fullt synligt, så vågar jag säga Grattis! hoppas denna mensvärk beror på en graviditet och inte ett besök av tant röd. har ett graviditetstest liggades hemma, kliar lite i fingrarna, vill testa imorrn... men samtidigt vågar jag inte. ;O
  • MissLis

Åh vad jag blev glad nu!! :) 

Det var precis en sådan här tråd jag behövde hitta! :)
    Jag är också på BIM -2 och har en molande känsla i magen. Vill verkligen inte ha mens den här månaden, vill ha mitt plus! Ska vi följas åt i två hela dagar? ;) Ska du testa imorgon?
  • thatisgreat
    MissLis skrev 2010-02-22 20:42:41 följande:
    Åh vad jag blev glad nu!! :)  Det var precis en sådan här tråd jag behövde hitta! :) Jag är också på BIM -2 och har en molande känsla i magen. Vill verkligen inte ha mens den här månaden, vill ha mitt plus! Ska vi följas åt i två hela dagar? ;) Ska du testa imorgon?
    Haha, kanon! ;D
    jag har också "molande" känsla lite från och till. Längtar såå efter ett plus!
    klart vi kan följas åt! jag vet dock inte om jag vågar testa imorrn, är livrädd för att det ska vara negativt. När ska du testa?
  • misseve

Hoppas att du får en klart och tydligt plus! =D Håller tummarna!

• MissLis
    thatisgreat skrev 2010-02-22 20:47:52 följande:
    Haha, kanon! ;D jag har också "molande" känsla lite från och till. Längtar såå efter ett plus! klart vi kan följas åt! jag vet dock inte om jag vågar testa imorrn, är livrädd för att det ska vara negativt. När ska du testa?
    Haha :) Jag låter ju som en galning :D
    Ska vi våga testa i morgon? Har ett test som ligger och väntar... 
Svar på tråden extrem mensvärk innan plus?