• Pimpinellan

En kvinna mellan 40-45 får första barnet-du tycker:

Här finns inga andra omständigheter utan enda fakta är att kvinnan är mellan 40 och 45 och fått sitt första barn. Vad tycker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En kvinna mellan 40-45 får första barnet-du tycker:
  • JuliaåRonjasmammis

Så roligt! Hon är förmodligen jättelycklig!

Mina åsikter är alldeles gratis!
  • Esther M

Det vore ju helt olidligt fördömande att tycka synd om barnet vars föräldrar man inte vet någonting annat om än åldern.

• katja74
    Esther M skrev 2010-02-22 19:15:49 följande:
    Det vore ju helt olidligt fördömande att tycka synd om barnet vars föräldrar man inte vet någonting annat om än åldern.
  • Isnogood
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-02-22 19:15:37 följande:
    Så roligt! Hon är förmodligen jättelycklig!
    Härmar dig här o tycker precis samma sak
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • sötmysan

självklart skulle jag tycka det var roligt för henne! men sedan kommer ju självklart följdfrågan....varför har man väntat så länge? självklart hittar inte alla någon att bilda familj med i unga år medan andra självmant väljer att vänta....det sinst nämda känns lite främmande för mig som 20 årig blivande mamma...men tycker inte synd om barnet på något sätt.

• KRSn
    sötmysan skrev 2010-02-22 19:19:29 följande:
    självklart skulle jag tycka det var roligt för henne! men sedan kommer ju självklart följdfrågan....varför har man väntat så länge? självklart hittar inte alla någon att bilda familj med i unga år medan andra självmant väljer att vänta....det sinst nämda känns lite främmande för mig som 20 årig blivande mamma...men tycker inte synd om barnet på något sätt.
    Å andra sidan har man kanske inte VALT att vänta så länge. Man kanske inte har kunnat, man kanske gått på utrednig och tillslut lyckats. Så jag kan inte känna annat är lycka för denna mamman.
  • idiblon

Så roligt! Vad underbart!

Eisa loves me.
  • kosmosblomman
    sötmysan skrev 2010-02-22 19:19:29 följande:
    Att man väntar kan ju bero på massa saker...Huvudsaken är väl att kotten blir väl omhändertagen och älskad..Sen tycker jag att åldern mer eller mindre kvittar..Själv ska jag ha barn i sommar och är 43 år ung..Hej hopp..
  • idiblon
    idiblon skrev 2010-02-22 19:22:12 följande:
    Så roligt! Vad underbart!
    Däremot tycker jag enormt synd om de barn vars förälder röstat det andra alternativet. Tvi fan.
    Eisa loves me.
  • Vindfall

Hur kan man tycka annat än att det är roligt när folk får barn och 40-45 är f.ö. ingen ålder att tala om!

Jag är inte perfekt, men jag är nöjd ändå...
Svar på tråden En kvinna mellan 40-45 får första barnet-du tycker: