Friskis och Svettis i Ringen!
Hej alla!
Hej alla!
varför ej fråga personalen där istället?
För att de är inte speciellt tillmötesgående utan står mest o snackar med varandra. Man brukar ju kunna få svar på allt på fl
Det var ett tag sedan jag var just vid ringen, men när du ska gå på pass , drar du ditt kort i en maskin som står i entrén. Då får du ut en papperslapp som är din biljett till passet. Jag föreslår att du är där lite innan 10 minuter, ibland är det kö och du måste DRA kortet minst 10 min innan passet för att behålla din bokning. Missar du tre bokningar får du inte boka i förtid på 180 dagar. Läs mer om reglerna på deras hemsida.
http://www.sthlm.friskissvettis.se/aktuellt/passbokning/bokningsinformation.aspx
Du går nedför trappan (efter att ha tagit av dig skorna) och går in i omklädningsrummet. Där letar du reda på ett ledigt skåp, du bör ha hänglås med så du kan låsa detta. Byt om, ta med din biljett och eventuellt en vattenflaska. Gå till gympasalen (själv kör jag spinning så jag har inte koll exakt var gympan hålls, men det brukar finnas skyltar), när ledaren öppnar dörren, ge honom/henne din biljett och gå in.
Har du ett kort där du även kan använda själva gymmet ska du även där dra din biljett, fast i en annan maskin tror jag. På vissa stället finns den maskinen i receptionen, så då kan du passa på att säga att det är din första gång och ställa ett par frågor till. Du kanske hade otur när du var där sist.
På Kungsholmen och i Hornstull är de jättetrevliga (i alla fall de jag pratat med).
Tack för ett bra svar!!!! Nu känner jag mig tryggare att gå dit! Jag ska dit i eftermiddag, men kan hämta biljetten kanske en halv-timma innan så jag hinner hitta rätt väl inne... Kanske ska prova på att fråga igen... Om gymmet. För det går inte att "boka" men man kanske ska visa biljett att man liksom har kort som täcker gym också. Jag har ett som täcker allt. Funderar på att köpa nästa kort i hornstull för där har dem barnpassning vissa pass!
Fast jag läste i deras tidning att man kan inte det typ. Eller det fanns ett kort som var typ 2-anläggnings kort som var lite dyrare fall man ville ha två ställen. Eller har jag missförstått?
Är det sant!!!! Vad glad jag blir! Jag trodde att alla olika var fristående! Då han jag ju åka till hornstull också och få barnpassning!